Η Φόνισσα του Παπαδιαμάντη φαίνεται πως θα μας καθηλώσει και κινηματογραφικά.
Κυκλοφόρησε το πρώτο επίσημο τρέιλερ της κινηματογραφικής παραγωγής “Φόνισσα” από το λογοτεχνικό αριστούργημα του Παπαδιαμάντη, με τις Καρυοφυλλιά Καραμπέτη και Μαρία Πρωτόπαππα στους πρωταγωνιστικούς ρόλους. Σε σκηνοθεσία της Εύας Νάθενα και σενάριο της Κατερίνας Μπέη.
Το κεντρικό καστ στη «Φόνισσα» συμπληρώνουν:
Οι Όλγα Δαμάνη, Αγορίτσα Οικονόμου, Μιχάλης Οικονόμου, Βερόνικα Δαβάκη, Νίκη Παπανδρέου, Έλενα Τοπαλίδου, Πηνελόπη Τσιλίκα, Γεωργιάννα Νταλάρα, Χρήστος Στέργιογλου, Στάθης Σταμουλακάτος, Δημήτρης Ήμελλος, Χριστίνα Μαξούρη,Μάνια Παπαδημητρίου, Μαρία Σκουλά, Γιάννης Τσορτέκης, και Γαλήνη Χατζηπασχάλη.
Η ταινία Φόνισσα αναμένεται να κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους στις 30 Νοέμβριου.
You are currently viewing a placeholder content from YouTube. To access the actual content, click the button below. Please note that doing so will share data with third-party providers.
Η σύνοψη της ταινίας «Φόνισσα»
Σε ένα δυστοπικό νησί της Ελλάδας γύρω στο 1900, η Χαδούλα , χήρα- Ιωάννου Φράγκου είναι μια γυναίκα που έχει μάθει να επιβιώνει στην ανδροκρατούμενη, πατριαρχική κοινωνία υπηρετώντας αυτό που της πέρασε η μητέρα της – μια σκυτάλη δύσκολη, που διαιωνίζει την υποτίμηση και την κατώτερη μοίρα της γυναίκας.
Η Χαδούλα επαναστατεί μέσα της και αυτό δε θα αργήσει να συμβεί και προς τα έξω. Θύματα του ξεσπάσματός της γίνονται τα μικρά κορίτσια του νησιού, τα οποία απαλλάσσει από το κοινωνικό και οικονομικό φορτίο που η ύπαρξη τους επιφέρει, αφαιρώντας τους τη ζωή.
Οι πράξεις της κάποια στιγμή αυτονομούνται και τη φέρνουν αντιμέτωπη με το νόμο. Εγκαταλείπει το σπίτι της και πάει στο καταφύγιο της που είναι η φύση. Όμως στην πραγματικότητα όσο και αν η ηθική της της υπαγορεύει πως καλά έπραξε όσα έπραξε, το χρόνιο τραύμα της την ακολουθεί παντού. Το τέλος έρχεται σαν λύτρωση.
Η ταινία, δεν επιχειρεί μία ποινική ή εγκληματολογική προσέγγιση, αλλά εισχωρεί στον τρόπο που ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης διείσδυσε στην ψυχή της ηρωίδας του – τρόπος, ως εκείνη τη στιγμή, πρωτοφανής λογοτεχνικά. Δίνει, επίσης, ένα ιστορικό αποτύπωμα της εποχής γύρω στο 1900 – σαν κοινωνική σφυγμομέτρηση, ανέφερε η σκηνοθέτις, Εύα Νάθενα.
«Να σε γλυτώσω, να σε κάμω πουλί να λευτερωθείς».