Η Knowcrunch διοργάνωσε, στις 5 & 6 Φεβρουαρίου, ένα διήμερο course με θέμα “Advanced Digital Marketing Strategy”, και ομιλητές τους Τόλης Αϊβαλής (CEO, Knowcrunch) και Νίκο Ξυδά (CEO, Humble).
Οι θέσεις στο course έγιναν sold–out από τις δύο πρώτες εβδομάδες ανακοίνωσής του. Οι συμμετέχοντες που το παρακολούθησαν ήταν 136 επαγγελματίες από τον χώρο της διαφήμισης και των media.
Την πρώτη ημέρα του course, ο Τόλης Αϊβαλής ανέλυσε και παρουσίασε μέσω tools το πώς δημιουργείς μια digital marketing στρατηγική πάνω σε ένα funnel. Παρουσίασε, επίσης, όλες τις digital marketing τακτικές πάνω στο funnel, αλλά και τα metrics και τα rates (%) που πρέπει να μετράει και να υπολογίζει ένας marketer όταν εφαρμόζει μία στρατηγική σε funnel.
Τη δεύτερη μέρα του course, o Νίκος Ξυδάς, παρουσίασε παραδείγματα από μεγάλες και αξιόλογες performance καμπάνιες. Ανέλυσε τις τακτικές και τη στόχευση που είχε η κάθε μία, όπως επίσης και τα best and bad creatives που χρησιμοποιήθηκαν και το πώς όλα αυτά επηρέασαν τα τελικά αποτελέσματα της εκάστοτε καμπάνιας.
Δείτε εδώ το οπτικοακουστικό υλικό και από τις 2 ημέρες: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.903347151793586&type=3
Η Knowcrunch ανακοίνωσε πως μέσα στη χρονιά θα υπάρξουν και άλλα advanced courses για διαφορετικές θεματικές του digital marketing.