Συνδρομή για Facebook και Instagram

ΕΠΙΣΗΜΟ: Έρχεται η συνδρομή για το Facebook και το Instagram στην Ελλάδα και την Ε.Ε.

Νέα οδηγία και αυτή τη φορά επίσημη, από την ίδια τη Meta αναφέρει πως πλέον το Facebook και το Instagram θα προσφέρονται με δυνατότητα συνδρομής έτσι ώστε να μην υπάρχουν διαφημίσεις στους λογαριασμούς στην Ευρώπη και κατ’ επέκταση στη Χώρα μας.

Συγκεκριμένα η Meta αναφέρει:

Η Meta θα προσφέρει στους κατοίκους της ΕΕ την επιλογή να πληρώνουν μια μηνιαία συνδρομή 9,99€ για να χρησιμοποιούν το Facebook και το Instagram προσφέροντας τη δυνατότητα της αφαίρεσης των διαφημίσεων στα κοινωνικά δίκτυα. Εναλλακτικά, μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες αυτές δωρεάν, βλέποντας παράλληλα διαφημίσεις που τους αφορούν.

Πιστεύουμε σε ένα ελεύθερο, υποστηριζόμενο από διαφημίσεις διαδίκτυο – και θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε στους ανθρώπους δωρεάν πρόσβαση στα εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες μας, ανεξάρτητα από το εισόδημά τους.

Είτε οι άνθρωποι επιλέξουν να χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας δωρεάν με διαφημίσεις είτε εγγραφούν για να σταματήσουν να βλέπουν διαφημίσεις, δεσμευόμαστε να διατηρούμε τις πληροφορίες των ανθρώπων ιδιωτικές και ασφαλείς, σύμφωνα με τις δικές μας πολιτικές καθώς και με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων της ΕΕ (GDPR).

Για να συμμορφωθούμε με τους εξελισσόμενους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, εισάγουμε μια νέα επιλογή συνδρομής στην ΕΕ, τον ΕΕΑ και την Ελβετία. Τον Νοέμβριο, θα προσφέρουμε στα άτομα που χρησιμοποιούν το Facebook ή το Instagram και διαμένουν σε αυτές τις περιοχές την επιλογή να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν αυτές τις εξατομικευμένες υπηρεσίες δωρεάν με διαφημίσεις ή να εγγραφούν συνδρομητές για να σταματήσουν να βλέπουν διαφημίσεις. Όσο οι άνθρωποι είναι εγγεγραμμένοι, οι πληροφορίες τους δεν θα χρησιμοποιούνται για διαφημίσεις.

Οι άνθρωποι σε αυτές τις χώρες θα μπορούν να εγγραφούν επί πληρωμή για να χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας χωρίς διαφημίσεις. Ανάλογα με τον τόπο αγοράς, το κόστος θα είναι 9,99 €/μήνα στο διαδίκτυο ή 12,99 €/μήνα σε iOS και Android. Ανεξάρτητα από τον τόπο αγοράς, η συνδρομή θα ισχύει για όλους τους συνδεδεμένους λογαριασμούς Facebook και Instagram στο Κέντρο λογαριασμών ενός χρήστη. Όπως συμβαίνει με πολλές διαδικτυακές συνδρομές, οι τιμές για iOS και Android λαμβάνουν υπόψη τις χρεώσεις που επιβάλλουν η Apple και η Google μέσω των αντίστοιχων πολιτικών αγοράς. Μέχρι την 1η Μαρτίου 2024, η αρχική συνδρομή καλύπτει όλους τους συνδεδεμένους λογαριασμούς στο Κέντρο Λογαριασμών ενός χρήστη. Ωστόσο, αρχής γενομένης από την 1η Μαρτίου 2024, θα ισχύει πρόσθετη χρέωση 6 ευρώ/μήνα στο διαδίκτυο και 8 ευρώ/μήνα σε iOS και Android για κάθε πρόσθετο λογαριασμό που θα αναφέρεται στο Κέντρο λογαριασμών ενός χρήστη.

Γιατί το κάνουμε αυτό;
Πιστεύουμε σε ένα διαδίκτυο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, το οποίο δίνει στους ανθρώπους πρόσβαση σε εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες ανεξάρτητα από την οικονομική τους κατάσταση. Επιτρέπει επίσης στις μικρές επιχειρήσεις να προσεγγίσουν δυνητικούς πελάτες, να αναπτύξουν την επιχείρησή τους και να δημιουργήσουν νέες αγορές, προωθώντας την ανάπτυξη της ευρωπαϊκής οικονομίας. Και όπως και άλλες εταιρείες, θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε ένα διαδίκτυο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, ακόμη και με τη νέα μας συνδρομητική προσφορά στην ΕΕ, τον ΕΕΑ και την Ελβετία. Σεβόμαστε όμως το πνεύμα και τον σκοπό αυτών των εξελισσόμενων ευρωπαϊκών κανονισμών και δεσμευόμαστε να τους τηρούμε.

Ανακοινώσαμε τον Αύγουστο την πρόθεσή μας να μεταφέρουμε τους ανθρώπους στην ΕΕ, τον ΕΕΑ και την Ελβετία στη νομική βάση του ΓΚΠΔ “Συγκατάθεση” για τον σκοπό της επεξεργασίας δεδομένων που συλλέγονται στις δικές μας πλατφόρμες για διαφημιστικούς σκοπούς. Πραγματοποιήσαμε αυτή την αλλαγή για να αντιμετωπίσουμε μια σειρά από εξελισσόμενες και αναδυόμενες κανονιστικές απαιτήσεις στην περιοχή. Αυτό περιλαμβάνει τον τρόπο με τον οποίο η επικεφαλής ρυθμιστική αρχή μας για την προστασία των δεδομένων στην ΕΕ, η Ιρλανδική Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων, ερμηνεύει τον ΓΚΠΔ μετά από μια πρόσφατη απόφαση του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΔΕΕ) και αναμένοντας την έναρξη ισχύος του νόμου για τις ψηφιακές αγορές (DMA).

Η δυνατότητα αγοράς συνδρομής χωρίς διαφημίσεις εξισορροπεί τις απαιτήσεις των ευρωπαϊκών ρυθμιστικών αρχών, δίνοντας ταυτόχρονα στους χρήστες τη δυνατότητα επιλογής και επιτρέποντας στη Meta να συνεχίσει να εξυπηρετεί όλους τους χρήστες στην ΕΕ, τον ΕΕΑ και την Ελβετία. Στην απόφασή του, το ΔΕΕ αναγνώρισε ρητά ότι ένα συνδρομητικό μοντέλο, όπως αυτό που ανακοινώνουμε, αποτελεί έγκυρη μορφή συγκατάθεσης για μια υπηρεσία που χρηματοδοτείται από διαφημίσεις.

Εάν επιλέξετε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τα προϊόντα μας δωρεάν, η εμπειρία σας θα παραμείνει η ίδια – και αυτή η εμπειρία θα συνεχίσει να υποστηρίζεται από τα εργαλεία και τις ρυθμίσεις που έχουμε δημιουργήσει για να δώσουμε στους ανθρώπους τη δυνατότητα να ελέγχουν την εμπειρία τους με τις διαφημίσεις. Σε αυτά περιλαμβάνονται οι Προτιμήσεις διαφημίσεων, οι οποίες προσφέρουν μια σειρά από ελέγχους που σας επιτρέπουν να επηρεάσετε τις διαφημίσεις που βλέπετε, καθώς και τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται για την ενημέρωση αυτών των διαφημίσεων, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών δραστηριότητας από διαφημιστικούς συνεργάτες. Διαθέτουμε επίσης εργαλεία στο προϊόν μας που εξηγούν το “Γιατί βλέπω αυτή τη διαφήμιση;”, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες μπορούν να διαχειριστούν την εμπειρία τους με τις διαφημίσεις.

Εν τω μεταξύ, οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να συνεχίσουν να εκτελούν εξατομικευμένες διαφημιστικές εκστρατείες στην Ευρώπη για να προσεγγίσουν όσους επιλέγουν να συνεχίσουν να λαμβάνουν μια δωρεάν, υποστηριζόμενη από διαφημίσεις, διαδικτυακή υπηρεσία. Μελλοντικά, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε για τη δημιουργία νέων εργαλείων που διατηρούν την αξία που αποκομίζουν τόσο οι άνθρωποι όσο και οι επιχειρήσεις από την εξατομικευμένη διαφήμιση, ενώ παράλληλα θα επιτρέπουμε στους χρήστες να ελέγχουν την εμπειρία των διαφημίσεών τους στις πλατφόρμες μας. Η συνδρομή χωρίς διαφημίσεις θα είναι διαθέσιμη για άτομα ηλικίας 18 ετών και άνω, και συνεχίζουμε να διερευνούμε πώς να παρέχουμε στους εφήβους μια χρήσιμη και υπεύθυνη διαφημιστική εμπειρία, δεδομένου αυτού του εξελισσόμενου ρυθμιστικού τοπίου.

Αυτό το νέο μοντέλο συνδρομής έχει ληφθεί υπόψη στις πιο πρόσφατα ανακοινωθείσες επιχειρηματικές προοπτικές και οδηγίες μας. Αυτή η ανάρτηση περιέχει δηλώσεις για το μέλλον, μεταξύ άλλων σχετικά με τις επιχειρηματικές προοπτικές της Meta και το εξελισσόμενο ρυθμιστικό τοπίο. Δεν θα πρέπει να βασίζεστε σε αυτές τις δηλώσεις ως προβλέψεις για μελλοντικά γεγονότα. Πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με πιθανούς κινδύνους και αβεβαιότητες σχετικά με την επιχείρησή μας και τα οικονομικά μας αποτελέσματα μπορείτε να βρείτε στο πιο πρόσφατο Έντυπο 10-Q. Η Meta δεν αναλαμβάνει καμία υποχρέωση να επικαιροποιήσει αυτές τις δηλώσεις ως αποτέλεσμα νέων πληροφοριών ή μελλοντικών γεγονότων.

Διαβάστε όλα όσα λέει η ίδια η Meta

Μοιράσου το

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

YelloWizard.gr
YelloWizard.gr
YelloWizard.gr