Aπό 13 έως 16 Σεπτεμβρίου, στις 21.00
O «Ορέστης» του Ευριπίδη, η παράσταση του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος που ξάφνιασε με την τόλμη της και κέρδισε κοινό και κριτικούς, επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, από όπου ξεκίνησε, ολοκληρώνοντας έτσι τον κύκλο μιας εξαιρετικά επιτυχημένης καλοκαιρινής περιοδείας σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο.
«Ορέστης», σε μετάφραση Γιώργου Μπλάνα και σε σκηνοθεσία του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του ΚΘΒΕ, Γιάννη Αναστασάκη, για τέσσερις τελευταίες παραστάσεις στο Βασιλικό Θέατρο, από τις 13 έως και τις 16 Σεπτεμβρίου
Η παράσταση παρουσιάζεται με υπέρτιτλους στα αγγλικά.
Ο «Ορέστης» του Ευριπίδη θεωρείται ότι είναι το τελευταίο έργο του ποιητή το οποίο παρουσιάστηκε στην Αθήνα πριν την αναχώρηση του ποιητή από την Αθήνα και την εγκατάστασή του στη Μακεδονία.
Ο ερειπωμένος οίκος των Ατρειδών, οι δεσμοί της αδελφικής αγάπης και της πιστής φιλίας. Τρεις πρωταγωνιστές με τα πάθη, τις αδυναμίες και τις ενοχές τους προσπαθούν να σώσουν τις ζωές τους μέσα σ’ έναν κόσμο ανασφάλειας και παρακμής. Ο Ορέστης, η Ηλέκτρα κι ο Πυλάδης, κολυμπούν μέσα στη δίνη του αίματος που τους παρασέρνει. Θεοί και άνθρωποι έχουν στήσει μια πλεκτάνη μίσους κι εκδίκησης, όπου η αδελφική αγάπη γίνεται συνενοχή, η φιλική σχέση συναυτουργία, η λαϊκή ετυμηγορία θανατική ποινή.
«Ορέστης», μια σύγχρονη ματιά στο μύθο των Ατρειδών.
Στο ρόλο του Ορέστη ο Χρίστος Στυλιανού.
Στο ρόλο της Ηλέκτρας η Ιωάννα Κολλιοπούλου που τιμήθηκε φέτος με το θεατρικό βραβείο Μελίνα Μερκούρη.
«Ορέστης»
Βασιλικό Θέατρο
Πέμπτη 13, Παρασκευή 14, Σάββατο 15, Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου, στις 21.00.
ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ
Ο Ευριπίδης γράφει τον «Ορέστη» σε μια αντιηρωική εποχή και το μυθικό περιβάλλον του έργου αντανακλά αυτή τη συνθήκη.
Σήμερα ζούμε μια αντίστοιχη περίοδο – και δεν εννοώ μονάχα στην Ευρώπη και δεν εννοώ μονάχα στα τελευταία χρόνια της κρίσης.
Σ’ αυτόν τον κόσμο, όπου οι αξίες κλονίζονται και η ανάγκη για επιβίωση βγάζει στο φως τη θνητή μας φύση, ανεβαίνει σήμερα ο «Ορέστης». Τα πρόσωπα αγριεύουν, οι ψυχές ταράζονται, οι σκέψεις μας θολώνουν. Πώς να είσαι ψύχραιμος και από πού να κρατηθείς όταν το αίμα βράζει μέσα μας και γύρω μας, όταν το Τέλος πλησιάζει καλπάζοντας;
Τη θέση του πολίτη σε μια πολιτεία που κλυδωνίζεται, θα προσπαθήσουμε να ανιχνεύσουμε με την παράστασή μας. Αλλά και τη θέση μιας πολιτείας που αυτοτιμωρείται τιμωρώντας. Κι αν κάτι μας διαφοροποιεί από το Μύθο του Ορέστη είναι πως όλοι μας ξέρουμε ότι «από μηχανής θεοί» δεν υπάρχουν πια.
Γιάννης Αναστασάκης
«ΟΡΕΣΤΗΣ» του Ευριπίδη
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Μετάφραση: Γιώργος Μπλάνας
Σκηνοθεσία: Γιάννης Αναστασάκης
Σκηνικά-Κοστούμια: Γιάννης Θαβώρης
Μουσική: Μπάμπης Παπαδόπουλος
Κίνηση: Αλέξης Τσιάμογλου
Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος
Μουσική Διδασκαλία: Νίκος Βουδούρης
Βοηθός σκηνοθέτη: Σαμψών Φύτρος
Βοηθός Σκηνογράφου: Ελίνα Ευταξία
Φωτογράφιση παράστασης: Τάσος Θώμογλου
Οργάνωση Παραγωγής: Marleen Verschuuren
ΔΙΑΝΟΜΗ (με αλφαβητική σειρά):
Ιωάννα Κολλιοπούλου: Ηλέκτρα
Δάφνη Λαμπρόγιαννη: Ελένη
Νικόλας Μαραγκόπουλος: Αγγελιοφόρος
Δημήτρης Μορφακίδης: Πυλάδης
Δημοσθένης Παπαδόπουλος: Απόλλωνας
Μαριάννα Πουρέγκα: Ερμιόνη
Κώστας Σαντάς: Τυνδάρεως
Χρήστος Στέργιογλου: Τρώας
Χριστόδουλος Στυλιανού: Μενέλαος
Χρίστος Στυλιανού: Ορέστης
Χορός: Ελευθερία Αγγελίτσα, Μομώ Βλάχου, Στελλίνα Βογιατζή, Αναστασία Εξηνταβελόνη, Παυλίνα Ζάχρα, Μαρία Κωνσταντά, Χριστίνα Παπατριανταφύλλου, Μαρία Πετεβή, Ελίνα Ρίζου, Εύη Σαρμή, Χριστίνα Χριστοδούλου, Στυλιανή Ψαρουδάκη.
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Τιμή προπώλησης: 12 €
Πλατεία: 15 €
Εξώστης: 10 €
Φοιτητικό/ Aνέργων/ Άνω των 65 / Ομαδικό: 10 €
Σπουδαστές που εμπίπτουν στο πλαίσιο του Σύμφωνου Συνεργασίας που υπέγραψε το ΚΘΒΕ με το Υπουργείο Παιδείας: 8 €
ΑΜΕΑ & Συνοδοί ΑΜΕΑ: 8 €
(Δωρεάν 20 θέσεις ανέργων ανά παράσταση για τις παραστάσεις στο Βασιλικό Θέατρο)
ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΠΩΛΗΣΗΣ :
www.ntng.gr | Ticketmaster |Public | TΑΜΕΙΑ ΚΘΒΕ|ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ ΚΘΒΕ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ
ΏΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΑΜΕΙΩΝ ΚΘΒΕ:
Βασιλικό Θέατρο (Πλατεία Λευκού Πύργου):
Δευτέρα Έως Παρασκευή: 8.30- 21.30
Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου – Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου: 14:00 – 21.30
Εκδοτήριο ΚΘΒΕ Πλατείας Αριστοτέλους:
Δευτέρα και Τετάρτη: 10:00 – 15:30
Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή: 10:00 – 14:00 & 17:30 – 20:00
Πληροφορίες: T. 2315 200 200 | www.ntng.gr
Έγραψαν για την παράσταση:
«…Είχε απ’ όλα ο… ροκ “Ορέστης” του ΚΘΒΕ, του Γιώργου Μπλάνα (νέα -εξαιρετική κατά κοινή ομολογία θεατών και συντελεστών της παράστασης -μετάφραση), του Γιάννη Αναστασάκη (στην πρώτη του σκηνοθετική προσέγγιση στο αρχαίο δράμα), του …αποδεδειγμένα (μετά από εντυπωσιακή απόδοση σε σειρά πρωταγωνιστικών ρόλων την τελευταία τριετία στο ΚΘΒΕ) Χρίστου Στυλιανού (Ορέστης) και της Ηλέκτρας-Ιωάννας Κολλιοπούλου με την ευήκοη εκφορά του ευριπίδειου λόγου (ειδικά στον εισαγωγικό μονόλογο)… Είχε τα πάντα η σύγχρονη τραγωδία του Ορέστη και του ΚΘΒΕ. Και κυρίως “καθαρό” ποιητικό λόγο….»
Βίκυ Χαρισοπούλου, ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ορέστης με δυνατές ερμηνείες και έμφαση στο λόγο του Ευριπίδη
«…Η νέα μετάφραση του Γιώργου Μπλάνα αστραποβόλησε στις ερμηνείες της Ιωάννας Κολλιοπούλου ως “Ηλέκτρας” και του Χρίστου Στυλιανού ως “Ορέστη”, σ’ αυτή την “ήρεμη” δουλειά στη οποία ακουγόταν στο ακέραιο ο λόγος του μεγάλου τραγικού ποιητή της αρχαιότητας Ευριπίδη….»
ΕΘΝΟΣ
«….Μια τίμια, δουλεμένη πρόταση … Μια παράσταση που είχε την τόλμη να καταπιαστεί με ένα εξαρχής “προβληματικό” έργο, από εκείνον που κατάλαβε πόσο αλήθεια προβληματικός είναι ο άνθρωπος και η μοίρα της ελευθερίας που κουβαλάει….»
Γρηγόρης Ιωαννίδης, ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ
«…Ο Ορέστης … ξάφνιασε με σκληρό ροκ και δίχασε με τις αναφορές στη σύγχρονη πραγματικότητα…»
Μαίρη Αδαμοπούλου, ΤΑ ΝΕΑ
«…Μία πολύ καθαρή ανάγνωση του έργου που βασίστηκε στην πιστή και ταυτόχρονα ελεύθερη απόδοση του Γιώργου Μπλάνα…Αποκάλυψη της παράστασης για μένα ήταν η Ιωάννα Κολλιοπούλου. Είχα πολύ καιρό να δω μία ηθοποιό, μία Ηλέκτρα στην Επίδαυρο με τέτοια δύναμη και αμεσότητα, με ευαισθησία και σκληρότητα, με αίσθηση του τραγικού αλλά και την κωμικής ρήξης. Έναν αληθινό, παλλόμενο άνθρωπο που δίνει στον λόγο σώμα και φωνή. Σπουδαία.»
Ματίνα Καλτάκη, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
«Κατά την εξέλιξη της δράσης παρακολουθήσαμε καθαρά την κλιμάκωση της τρέλας του Ορέστη, τη μεταμόρφωση της Ηλέκτρας από αδελφή που αναζητεί τις αιτίες της συμφοράς στο παρελθόν σε συνεργό νέων εγκλημάτων, την απομυθοποίηση του “ηγέτη” Μενέλαου σε “πολιτικάντη”, την απελπισία της επιβίωσης που γεννά νέο αίμα.»
Σάκης Ιωαννίδης, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
«…Μια παράσταση καθαρή, μια επιλογή εύστοχη, με πολύ καλές επιλογές συντελεστών…»
Όλγα Σελλά, www.artplay.gr
«Ο Γιάννης Αναστασάκης – ο άξιος καλλιτεχνικός διευθυντής του ΚΘΒΕ – μπαίνει κατευθείαν στα βαθιά. Δοκιμάζει το σκηνοθετικό ντεμπούτο του στην αρχαία τραγωδία με το πληρέστερο και πλέον αμφίσημο έργο του Ευριπίδη που, ακριβώς λόγω αυτής πληθωρικότητας του, απαιτεί γερά αντανακλαστικά και ενεργή ευελιξία στη διαχείριση του.»
Στέλλα Χαραμή, ToSpirto.net
«Η τολμηρή πρόταση, «ντυμένη» με ροκ αποχρώσεων μουσική, που έδεσε άριστα με τον χορό και τον ρόλο του, η οποία είχε την υπογραφή του πρώην κιθαρίστα του συγκροτήματος «Τρύπες», Μπάμπη Παπαδόπουλου, σε νέα μετάφραση του ποιητή Γιώργου Μπλάνα και σκηνοθεσία του καλλιτεχνικού διευθυντή του ΚΘΒΕ, Γιάννη Αναστασάκη, κέρδισε κοινό και κριτικούς.»
Γιώργος Κουλουβάρης, ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
«Ο Γιάννης Αναστασάκης έστησε μια παράσταση με το ΚΘΒΕ στην Επίδαυρο με αρκετά θετικά στοιχεία. Είδε την πρισματικότητα της γραφής του Ευριπίδη. Πρότεινε λύσεις αξιόπιστες και συμβατές με την ιδιόρρυθμη φόρμα. Είχε ένα σκηνικό επαμφοτερίζον, διαχρονικό (Θαβώρης), μια μουσική χωρίς μέλος, κυρίως ψυχολογικού απόηχου. Δεν έβλαψε. Ο Παυλόπουλος φώτισε όπως πάντα, σοφά!»
Κώστας Γεωργουσόπουλος, ΤΑ ΝΕΑ
«…“Ακριβή” η μετάφραση του Γιώργου Μπλάνα-πόσο πολύτιμος είναι στο θέατρο μας ο εξαίρετος ποιητής! Δυναμικό ντεμπούτο του Γιάννη Αναστασάκη στο αρχαίο δράμα. Η παράστασή του καθαρή και έντιμη σεβάστηκε το γερό έργο του Ευρυπίδη, αναδεικνύοντας τον σπουδαίο του λόγο. Ένας Ορέστης που ακουμπά στο σήμερα…»
Βασίλης Μπουζιώτης
«…φανερή είναι και η πρόθεση να αποτυπωθεί η παράσταση σε έναν κόσμο παρόντος, αποδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο τη διαχρονικότητα των γραφόμενων του Ευριπίδη, αλλά και την ουσιαστική σκηνοθετική τοποθέτηση-πρόταση σε αυτά. Σημαντική για αυτόν τον στόχο ήταν η καίρια μετάφραση του Γιώργου Μπλάνα, που μιλούσε τον καθημερινό λόγο, πλήρως κατανοητή, χωρίς περιθώρια για παρερμηνείες.»
Νίκος Ρουμπής, monopoli.gr
«Ήταν μία παράσταση άξια της παράδοσης και φήμης του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος, μία παράσταση που έβγαζε τη δύναμη και οργή των ηρώων της… Η νεαρή Ιωάννα Κολλιοπούλου σε μία ερμηνεία καθηλωτική όπου δεν λύγιζε από το βάρος του απαιτητικού ρόλου της… Ο Ορέστης του Χρίστου Στυλιανού ήταν πράγματι ένας ρημαγμένος ήρωας στα όρια της τρέλας…Ο Γιάννης Αναστασάκης έχει κάνει καλή δουλειά σε όλους τους ηθοποιούς που επέλεξε…»
Τάκης Μαρτάτος, thebest.gr
«…Μία ωραία παράσταση από το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου που δικαίως απέσπασε το θερμό χειροκρότημα των θεατών…»
Anagnostis.org
«…Ο Ορέστης του ΚΘΒΕ που χειροκροτήθηκε θερμά στην Επίδαυρο είναι μια δυνατή, ολοκληρωμένη παράσταση που ανατέμνει την παθολογία μιας πατρίδας που έχει χάσει το δρόμο της, που όλα της φαίνονται δίκαια και όλα γίνονται άδικα. Μια πατρίδα που καταστρέφει τους νέους της φορτώνοντάς τους όλα τα καλά και συμφέροντα των εντίμων πολιτών. Μια παράσταση υψηλής έντασης, μια θαρραλέα πολιτική μάτια από τον Γιάννη Αναστασάκη που δούλεψε με έναν εξαιρετικό θίασο, με τόλμη και χωρίς εξαρτήσεις του παρελθόντος..»
Φιλήμων Καραμήτσος
«…Ορέστης» από το ΚΘΒΕ στην Επίδαυρο: μια καλή παράσταση, με ένα από τα πιο δυνατά της στοιχεία να είναι η εξαιρετική μουσική του Μπάμπη Παπαδόπουλου…»
Δώρα Σελλά
«Ο Γιάννης Αναστασάκης σκηνοθετώντας δεν απέκρυψε το παραμικρό. Αντιθέτως μετέφερε, με όλο το βάρος και με την ευθύνη που πρέπει να προσεγγίζονται τα Αρχαία κείμενα και να παριστάνονται και με σαφέστατη την παραπομπή στην εποχή μας, όλη την σκληρότητα που διακατέχει την συγκεκριμένη Τραγωδία… Βεβαίως συνέπραξε στο όλο αποτέλεσμα και η σημαντικότατη και καθαρότατη σύγχρονη μετάφραση του Γιώργου Μπλάνα που με ποιητικότητα αλλά και την απλότητα του σημερινού Λόγου μετέφερε τους συμβολισμούς και τις παραινέσεις του Ευριπίδη, τα νοήματα και την υποδόρια κριτική του…»
Γιάννης Γαβρίλης
Ο Γιάννης Αναστασάκης τόλμησε να καταπιαστεί με τον άφθαρτο παραστασιακά αλλά προβληματικό σκηνοθετικά ΟΡΕΣΤΗ και κατέθεσε μια έντιμη και ειλικρινή προσέγγιση ανθρώπινης κλίμακας για μια ιλαροτραγωδία, που η σύνθεσή της κινείται εκτός “τραγικής κανονικότητας”. Ακροβατώντας μεταξύ τραγικού και κωμικού, με εμφανείς νότες ειρωνείας, άφησε ανοικτό το πεδίο στο θεατή για διαφορετικές αναγνώσεις.
Χριστίνα Κόκκοτα, Πελοπόννησος
«Ένα εξαιρετικό παράδειγμα συνδυασμού σκηνικής παρουσίας και δραματικής ερμηνείας είναι ο Νικόλας Μαραγκόπουλος ως αγγελιοφόρος. Φυσικά ο Χρήστος Στέργιογλου ως Τρώας δούλος, υπηρετεί αξιοθαύμαστα το «βαρβαρικό» στοιχείο αλλά και το ένστικτο επιβίωσης ενός μέσου ανθρώπου που μπλέχτηκε στα γρανάζια της πολιτικής και του πολέμου. Ο Κώστας Σαντάς, φέρει την ιστορικότητα του ρεπερτορίου του και την εντάσσει πολύμορφα στο πλαίσιο αυτής της ανατρεπτικής σκηνοθετικής προσέγγισης. Το πρωταγωνιστικό τρίο Ιωάννα Κολλιοπούλου (Ηλέκτρα), Χρίστος Στυλιανού (Ορέστης) και Δημήτρης Μορφακίδης (Πυλάδης) αναδεικνύουν αυτό που δηλώνει και ο ίδιος ο σκηνοθέτης: «τη θέση του πολίτη σε μια πολιτεία που κλυδωνίζεται [..] αλλά και τη θέση μιας πολιτείας που αυτοτιμωρείται τιμωρώντας». Για τον Ευριπίδη φυσικά ο απο μηχανής θεός Απόλλωνας, τα βάζει όλα στη θέση τους, και η φωνή του Δημοσθένη Παπαδόπουλου, με μια υφέρπουσα ειρωνεία ανοίγει όλα τα ερωτήματα που ο λόγος του θέλει να κλείσει.»
Νάγια Παπαπάνου, Bohem Radio
«…έξοχες ερμηνείες, με έναν ελαφρό αέρα ανανέωσης σε μια τραγωδία που σε πολλά σημεία της μεταμορφωνόταν σε παρωδία και μαύρη κωμωδία…»
Ελένη Παπαδοπούλου, Πρωινή Εφημερίδα
Πολύ ωραία δοσμένη και σωστά δομημένη παράσταση…σας την συστήνω ανεπιφύλακτα να την δείτε!
Αλέξανδρος Καρατζάς
«…o σκηνοθέτης και οι άξιοι ηθοποιοί του Κρατικού Θεάτρου Βόρειας Ελλάδας μάς το μετέφεραν, αποφεύγοντας την ευκολία και τον άσκοπο -γι’ αυτά τα αρχετυπικά έργα- απόλυτο ρεαλισμό. Οι ερμηνείες που είδαμε στο θέατρο της αρχαίας Επιδαύρου βρίσκονταν σε υψηλό επίπεδο και αυτό που ειδικά μας μάγεψε ήταν το πάθος και η ομαδικότητα της άψογα ενορχηστρωμένης ομάδας… εξαίρετη η εκφορά του λόγου και η θεατρική εστίαση που μαζί με τη δυναμική μουσική και το νεοκλασικής έμπνευσης σκηνικό δημιούργησαν μια ζωντανή παράσταση, ένα σοβαρό, ώριμο και εγκρατές παιχνίδι που φώτισε τη σημασία αυτού του δύσκολου έργου. Η παράσταση του Γιάννη Αναστασάκη χαρακτηρίζεται από μια αγνή και αυθεντική δημιουργική παρόρμηση. Μια καλλιτεχνική παρόρμηση στην οποία οι έγνοιες του ανταγωνισμού και της αναγνώρισης δεν παρεμβαίνουν. Εμπνευσμένη η σκηνή όπου οι δύο φίλοι -Ορέστης και Πυλάδης- ανταλλάσσουν ρούχα, σπαρακτικό το φιλί της Ηλέκτρας και του Ορέστη, καταλυτική η εμφάνιση του Τρώα. Δυνατές εικόνες που μένουν στη μνήμη… ο Χρίστος Στυλιανού έδωσε με καλλιτεχνική ωριμότητα μια ερμηνεία αξιώσεων… η Ιωάννα Κολλιοπούλου… πυρετική και οξύτατη, φλογερή και εγκληματική, παθιασμένη και ανεπιτήδευτα τρυφερή, βάναυση και στοργική χωρίς ούτε στιγμή να προδώσει την αρχοντιά της.»
Ειρήνη Αϊβαλιώτου, catisart.gr
«…Εγώ θα πω ότι το εκπληκτικό στην παράσταση είναι ότι οι νέοι… επιβάλλουν την παρουσία τους χάρη στην ευφυή προσαρμογή του δράματος στις συνθήκες της εποχής μας και στις καινοτομίες που επινόησε ο σκηνοθέτης για να «εξοικονομήσει» δυνάμεις και να φέρει το έργο στη σημερινή πολεπίπεδη κρίση που ξεπερνά τα σύνορα της χώρας… Ο Γιάννης Αναστασάκης δεν ανήκει στους πιστούς της αυστηρής φόρμας. Είναι νεωτεριστής. Καταπιάστηκε, λοιπόν, μ’ έναν άλλο «νεωτεριστή» της αρχαιότητας. Μεταχειρίστηκε τα θρησκευτικά και ηθικά θέματα των παλαιών μύθων με πρωτοτυπία, χωρίς να διστάσει να τους παραλλάξει, προκειμένου να πετύχει το δραματουργικό ή ιδεολογικό του στόχο. Έδειξε, σαφώς, τον απαιτούμενο σεβασμό στο κείμενο και στο κοινό και, παρ’ ότι σύγχρονη η προσέγγισή του, η αναγωγή στο αρχέτυπο εμφανής και στα επεισόδια και στα στάσιμα, κυρίως δε, στις ερμηνείες των δυο αδερφών.»
Παύλος Λεμοντζής, kavalawebnews.gr
«Η ρηξικέλευθη σκηνοθετική ματιά του κ. Αναστασάκη, παρουσίασε στο σύνολο της μια εποχή ραγδαίων αλλαγών, με ανθρωποκεντρική προσέγγιση, με επιρροές από το πολιτικοκοινωνικό γίγνεσθαι της τρέχουσας δεκαετίας και σε εγχώριο και σε πανευρωπαϊκό επίπεδο…Δυνατή, άμεση και με μοναδική φωνητική τοποθέτηση η Ιωάννα Κολλιοπούλου στο ρόλο της Ηλέκτρας…»
Αναστασία Θεοδοσίου, ΝΕΑ ΕΓΝΑΤΙΑ