Ο σύγχρονος χορός συναντά το ρυθμό της παράδοσης. Το σεμινάριο αυτό προέκυψε μέσα από την κοινή έρευνα του χορευτή Κωνσταντίνου Κατσαμάκη και του μουσικού Κωστή Πουλιανάκη. Η έρευνα επικεντρώνεται στη σχέση του σύγχρονου χορού με την πλούσια ελληνική ρυθμική και χορευτική παράδοση.
Χρησιμοποιώντας ως εργαλεία τον αυτοσχεδιασμό, τα κρουστά, χορογραφημένα βήματα και χορευτικούς συνδυασμούς, αντλούμε έμπνευση και ανακαλύπτουμε αυτή την ποικιλομορφία στο σώμα. Μέσα από την έρευνα, προκύπτουν κοινά στοιχεία στους μηχανισμούς της κίνησης του σύγχρονου και του παραδοσιακού χορού, που φέρνουν στην επιφάνεια τη σχέση μας με το ρυθμό και το περιβάλλον.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε χορευτές, μουσικούς, δασκάλους χορού και μουσικής, ηθοποιούς και σε όλους όσους ασχολούνται με το ρυθμό και την κίνηση.
17 και 18 Μαρτίου 2018 – 12.00-15.00
κόστος συμμετοχής:
55 ευρώ / 45 ευρώ για τους μαθητές του studio και για δηλώσεις συμμετοχής έως 10/3
Για την κράτηση θέσης είναι απαραίτητη η προκαταβολή 25 ευρώ, μέχρι τις 12/3 – η εξόφληση του ποσού γίνεται με την έναρξη του σεμιναρίου
πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής:
studio χορού ΚΙΝΟΥΜΕ
καμβουνίων 9, καμάρα -σιντριβάνι
2310 241871 (Δε-Πα, 17.00-21.00)
kinoumestudio@gmail.comΟ Κωνσταντίνος Κατσαμάκης είναι χορευτής, δάσκαλος χορού και χορογράφος. Σπούδασε χορό στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού του Δήμου Θεσσαλονίκης. Από το 2006 διδάσκει σύγχρονο χορό και αυτοσχεδιασμό σε ενήλικες και κινησιολογία σε ηθοποιούς. Είναι υποψήφιος δάσκαλος της μεθόδου Axis Syllabus στην οποία μετεκπαιδεύεται από το 2011. Το 2012 συνδημιούργησε το studio χορού ΚΙΝΟΥΜΕ στο οποίο διδάσκει και χορογραφεί. Αυτή την περίοδο ετοιμάζει ένα νέο χορευτικό project σε συνεργασία με τη χορογράφο Francesca Pedulla και τον μουσικό Lorenzo Gasperoni με τίτλο Polyrhythmia.
Ως χορευτής και χορογράφος έχει συνεργαστεί με τις ομάδες χοροθέατρο ΟΚΤΑΝΑ, xsoma, L Reducta, χοροθέατρο του ΚΘΒΕ, Πέρσας Σταματοπούλου, τεχνηέντως, Σύλβιας Κατσαρού, ballet tan, inertia dancetheater κ.ά. καθώς και τους εικαστικούς Lilibeth Cuenca, Χριστόδουλο Παναγιώτου, Ράνια Μπέλλου στη δημιουργία videodance και live performances. Έχει χορέψει, χορογραφήσει και επιμεληθεί την κίνηση σε θεατρικά έργα σε παραγωγές του ΚΘΒΕ, της πειραματικής σκηνής της Τέχνης, του θεατρικού οργανισμού ΑΚΡΟΠΟΛ και της θεατρικής ομάδας Παπαλάνγκι, με σκηνοθέτες όπως οι Έρση Βασιλικιώτη, Σωτήρης Χατζάκης, Τάσος Αγγελόπουλος, Νικόλας Ράπτης, Έφη Γούση κ.ά. Τα τελευταία εννιά χρόνια, δουλεύει σε συνεργασία με ψυχοθεραπευτές Gestalt σε σεμινάρια ψυχοθεραπείας και κίνησης.
Ο Κωστής Πουλιανάκης ασχολείται με τα παραδοσιακά κρουστά από το 1999. Είναι απόφοιτος του μεταπτυχιακού προγράμματος στην Ινδική Μουσική της Ακαδημίας Τεχνών Codarts (Rotterdam). Εργάστηκε στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας από το 2009 εώς το 2017 σαν καθηγητής παραδοσιακών κρουστών και ρυθμικής πρακτικής. Έχει μαθητέυσει με μεγάλους δασκάλους στο μουσικό εργαστήρι Λαβύρινθος (Zohar Fresco -Frame Drums, Pedram Khavar Zamini -Tombak, Omer Erdogular -Ney, Χάρις Λαμπρακης -Ελεύθερος αυτοσχεδιασμός). Έχει παίξει με τον Ρος Ντέιλι, το Μοτέλ Σελενίκ και διάφορα άλλα σχήματα της Κρήτης και της Θεσσαλονίκης. Έχει διδάξει κρουστά σε διάφορες ομάδες στην Κρήτη και τη Θεσσαλονικη και έχει κάνει σεμινάρια κρουστών σε συνεργασία με το Gestalt foundation Θεσσαλονίκης. Τα τελευταία δύο χρόνια δημιούργησε το μουσικό σχήμα Ροσάλ Τρίο με το οποίο πρόκειται να κυκλοφορίσουν την πρώτη τους δισκογραφική τους επόμενους μήνες.