ΟΜΝΙΑ: Ένα εργαστήρι στο κέντρο της Θεσσαλονίκης για όλους

Το θεατρικό εργαστήρι ΟΜΝΙΑ, φέτος κλείνει ένα χρόνο λειτουργίας. Ένας χώρος θεατρικής εκπαίδευσης στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ο οποίος απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες, καθώς διαθέτει τμήματα ενηλίκων, αρχαρίων και προχωρημένων, εφηβικό και παιδικό. Λίγο πριν την έναρξη μαθημάτων της φετινής χρονιάς, μιλήσαμε με την ιδιοκτήτρια του ΟΜΝΙΑ, Ελεονώρα Αϊβαζίδου, αλλά και με τις δύο ακόμη διδάσκουσες, Ευανθία Σωφρονίδου και Νόνικα Μαλκουτζή, σχετικά με την φιλοσοφία και τους στόχους του εργαστηρίου.

Μαρία Καστανάρα (Lavart) – Το θεατρικό εργαστήρι ΟΜΝΙΑ φέτος έκλεισε ένα χρόνο λειτουργίας. Ένα όνειρο χρόνων, η δημιουργία του δικού σας χώρου, έγινε πραγματικότητα. Τι έδειξε αυτός ο χρόνος και με τι συναισθήματα χρωματίστηκε;

Ελεονώρα Αϊβαζίδου – Πράγματι το εργαστήρι θεάτρου OMNIA ολοκλήρωσε έναν χρόνο ύπαρξης στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Τα συναισθήματα που δημιουργήθηκαν μέσα στην προηγούμενη χρονιά ήταν σίγουρα έντονα. Μεγάλη χαρά να βλέπεις ένα όνειρό σου να πραγματοποιείται. Αγωνία στην αναμέτρηση με τις δυνάμεις σου και στο αν θα κάνεις σωστά και προσεκτικά βήματα στις επιλογές σου και στον τρόπο αντιμετώπισης των όποιων προβλημάτων που μπορεί να προκύπτουν. Αλλά πάνω απ’ όλα περηφάνια, όπως ένας γονιός βλέπει το παιδί του να μεγαλώνει και ξέρει ότι οι κόποι και οι αγωνίες του προίκισαν το παιδί του με όλα τα εφόδια, για να γίνει καλύτερο. Κάπως έτσι και τα συναισθήματά μου με το OMNIA, γιατί είναι κι αυτό παιδί της δημιουργίας.Μαρία Καστανάρα (Lavart) – Το εργαστήρι διαθέτει και τμήματα αρχαρίων. Σπουδαστές οι οποίοι δεν προέρχονται από το χώρο και πραγματοποιούν εκεί την πρώτη τους επαφή με το θέατρο, πόσο εύκολο είναι να «ξεκουμπώσουν» και να ανοιχτούν στα μαθήματα υποκριτικής, κινησιολογίας και τραγουδιού;

Ελεονώρα Αϊβαζίδου – Το τμήμα των αρχαρίων αφορά οποιονδήποτε θέλει να έχει μια πρώτη ουσιαστική επαφή με την τέχνη του θεάτρου. Δεν χρειάζεται να υπάρχει κάποια προηγούμενη εμπειρία με το χώρο αυτό, το μόνο που χρειάζεται να έχει κανείς, είναι όρεξη και διαθεσιμότητα. Για να αποφασίσει κανείς να παρακολουθήσει μαθήματα σε ένα θεατρικό εργαστήρι, προφανώς έχει προηγηθεί μια εσωτερική ανάγκη να ανακαλύψει νέους τρόπους έκφρασης, συνεργασίας και δημιουργικότητας. Ωστόσο, κάποιοι είναι λιγότερο έτοιμοι, με περισσότερα μπλοκαρίσματα και ανασφάλειες, ενώ άλλοι βουτάνε και ανοίγονται πιο εύκολα. Ο καθένας έχει τους δικούς του χρόνους μετάλλαξης. Έργο του δασκάλου είναι να μπορεί να διακρίνει τις ποιότητες και τη διαφορετικότητα του καθενός και να βρει τους κατάλληλους τρόπους για το προσωπικό «ξεκλείδωμα» του καθενός.Μαρία Καστανάρα (Lavart) – Το θέατρο είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την έννοια της ομάδας. Οι ενήλικες, οι έφηβοι ή τα παιδιά το κατορθώνουν γρηγορότερα;

Ελεονώρα Αϊβαζίδου – Το θέατρο, όπως πολύ σωστά είπατε, είναι ομαδικό «άθλημα». Η εμπειρία μου, μου έχει δείξει πως τα παιδιά είναι πιο ανοιχτά ακόμα στην αλληλεπίδραση με τους άλλους, το βλέπουν περισσότερο σαν παιχνίδι και αυτό είναι λυτρωτικό και απελευθερωτικό. Οι ενήλικες συνήθως είναι πιο «μαγκωμένοι», σχετικά με την έκθεση και την εμπιστοσύνη.

Μαρία Καστανάρα (Lavart) – Εδώ και χρόνια ασχολείστε και με την διδασκαλία υποκριτικής, αυτοσχεδιασμού, ορθοφωνίας και θεατρικού τραγουδιού και, πλέον, διαθέτετε και το δικό σας εργαστήρι. Σίγουρα οι μαθητές σας κερδίζουν πολλά από εσάς και την επαφή τους με το θέατρο, εσείς τι αποκομίζετε μέσα από αυτή την διάδραση μαζί τους;

Ελεονώρα Αϊβαζίδου – Για μένα το θέατρο και ειδικότερα η ενασχόληση με τη διδασκαλία πάνω σε αυτό, είναι πηγή ανατροφοδοσίας. Καμιά φορά αυτό που αποκομίζω είναι δεκαπλάσιο από αυτό που εγώ προσφέρω. Για να διδάσκει κανείς πρέπει να είναι τόσο ανοιχτός, ώστε να αφήνεται να μαθαίνει και ο ίδιος. Κάθε μάθημα προβλέπεται αποκαλυπτικό. Έχεις να κάνεις με ζωντανά πλάσματα που κουβαλάνε τους δικούς τους μικρούς κόσμους και εσύ καλείσαι να είσαι εκεί σαν μια εστία και ταυτόχρονα αδιάκοπη πηγή έμπνευσης. Αναμετριέσαι με τον εαυτό σου καθημερινά. Δεν πειράζει αν δεν ξέρεις την απάντηση σε μια ερώτηση που θα σου τεθεί, (θα την ανακαλύψετε μαζί), αυτό που πειράζει είναι να μην είσαι εκεί 100% τη στιγμή του μαθήματος.Μαρία Καστανάρα (Lavart) – Έχετε προγραμματίσει σεμινάρια που θα πραγματοποιούνται καθ΄όλη τη διάρκεια του έτους και περιλαμβάνουν μια μεγάλη γκάμα που σχετίζεται, φυσικά, με το θέατρο. Σε τι αποσκοπούν αυτά τα σεμινάρια και ποιος μπορεί να τα παρακολουθήσει;

Ελεονώρα Αϊβαζίδου – Η επιλογή των σεμιναρίων που διεξάγονται στο OMNIA, γίνεται μετά από σοβαρή σκέψη και επιλογή. Είναι σημαντικό να βρίσκονται σε κοινούς άξονες με αυτούς που πρεσβεύει το OMNIA και η μεθοδολογία του. Γι’ αυτό και οι καλλιτέχνες που καλούνται για τα σεμινάρια έρχονται να προσφέρουν κάποια ειδική γνώση και εμπειρία πάνω σε τομείς του θεάτρου συμπληρωματικά με τα μαθήματα του εργαστηρίου. Ο καθένας μπορεί να έρθει να τα παρακολουθήσει (εξαρτάται βέβαια κάθε φορά από τις απαιτήσεις του εκάστοτε σεμιναρίου), αλλά για τους μαθητές του εργαστηρίου η παρακολούθησή τους προτείνεται και διατίθεται με ειδική έκπτωση για αυτούς.

Μαρία Καστανάρα (Lavart) – Μέσα από τις θεατρικές τεχνικές καλλιεργείται η επικοινωνία τόσο με τον εαυτό μας όσο και με τους άλλους. Έχετε δει «μεταμορφώσεις» στους σπουδαστές σας κατά την παρακολούθηση των εργαστηρίων;

Ελεονώρα Αϊβαζίδου – Όπως είπα και παραπάνω, ο καθένας έχει τους δικούς του χρόνους για την προσωπική του μετάλλαξη. Μην ξεχνάμε ότι και η πεταλούδα από κάμπια ξεκίνησε. Όλοι αλλάζουν μέσα από την ενασχόλησή τους με το θέατρο. Το ερώτημα έγκειται στο κατά πόσο είναι διατεθειμένος κανείς να αντικρίσει και να αποδεχτεί τον νέο εαυτό.

Μαρία Καστανάρα (Lavart) – Ανήκετε στο δυναμικό της ομάδας του ΟΜΝΙΑ. Τι είναι αυτό που σας κέρδισε και αποφασίσατε να συνεργαστείτε με την Ελεονώρα Αϊβαζίδου;

Ευανθία Σωφρονίδου – Με την Ελεονώρα μας συνδέει μια σχέση αμοιβαίας εκτίμησης, αλλά και συνεργασίας που μετράει χρόνια. Επομένως με χαρά δέχτηκα την πρόσκλησή της.

Μαρία Καστανάρα (Lavart) – Έχετε ένα βιογραφικό πάνω στις τέχνες που περιέχει ένα μεγάλο εύρος δραστηριοτήτων. Χορός, κίνηση, τραγούδι, θέατρο. Πόσο αλληλεπιδρούν όλα αυτά μέσα από κάθε δουλειά σας;

Ευανθία Σωφρονίδου – Ο χορός, η κίνηση, το τραγούδι και ο λόγος, είναι θεμελιακά υλικά σύστασης της θεατρικής πράξης. Σε μια ολιστική προσέγγιση του θεάτρου λοιπόν, όλες αυτές οι δυνατότητες, λειτουργώντας σαν συγκοινωνούντα δοχεία, συγκλίνουν σε μια πιο ολοκληρωμένη μορφή έκφρασης. Άλλωστε ο σύγχρονος ηθοποιός οφείλει να είναι ένα «πολυεργαλείο» και για τον ίδιο και για τους συνεργάτες του.Μαρία Καστανάρα (Lavart) – Έχετε διδάξει κίνηση και θεατρική αγωγή σε σχολές χορού, Δήμους και θεατρικά εργαστήρια. Ποιο είναι το δικό σας ζητούμενο, ο στόχος σας, κάθε φορά που αναλαμβάνετε μια ομάδα;

Ευανθία Σωφρονίδου – Η επιστροφή στην παιδικότητα, γιατί είναι ίσως ο μόνος δρόμος πέραν της φιλοσοφίας, για να ανακαλύψει ο άνθρωπος τις ουσιαστικές καταβολές της ποιητικότητας της ύπαρξής του.

Μαρία Καστανάρα (Lavart) – Ξεκινάτε φέτος μια νέα συνεργασία με το εργαστήρι ΟΜΝΙΑ στο παιδικό και εφηβικό τμήμα. Ποια είναι τα συναισθήματα και οι στόχοι της νέας αυτής συνεργασίας για εσάς;

Νόνικα Μαλκουτζή – Θα αφήσω εδώ , χωρίς επεξεργασία, το πρώτο μου αυθόρμητο συναίσθημα. Ευγνωμοσύνη…Επειδή υπάρχουν άνθρωποι, σαν την Ελεονώρα Αϊβαζίδου, που τολμούν από το “τίποτα” να φτιάξουν κάτι. Ένα κάτι, που δεν αφορά μόνο τους ίδιους . Ένα κάτι για όλους. Θαυμάζω τους ανθρώπους που έχουν το θάρρος της έμπνευσής τους… Επειδή μου δίνεται η ευκαιρία μέσω του θεατρικού εργαστηρίου OMNIA, να συνεχίσω το έργο μου με τα παιδιά. Βιώνω μία περίοδο έμπνευσης με “τίτλο”, από τη ζωή προς τη ζωή. Και εάν η ζωή δεν είναι τα παιδιά μας, τότε ποια είναι; Στόχος λοιπόν, είναι να μοιραστώ αυτή την έμπνευση με τα παιδιά και τους συνεργάτες μου. Ένα φωτισμένο δούναι και λαβείν.Μαρία Καστανάρα (Lavart) – Τι είναι αυτό που σας αγγίζει περισσότερο στις νεαρές ηλικίες;

Νόνικα Μαλκουτζή – Περισσότερο απ’ όλα στον άνθρωπο, με αγγίζει η βαθιά καρδιά, ανεξαρτήτου ηλικίας.Μαρία Καστανάρα (Lavart) – Σύμφωνα με την εμπειρία σας, τι είναι αυτό που έχουν περισσότερο ανάγκη τα παιδιά σε αυτές τις ηλικίες και με ποιο τρόπο το εντάσσεται στο μάθημά σας;

Νόνικα Μαλκουτζή – Αποδοχή. Ας μου επιτρέψετε να επιστρέψω πίσω στο χρόνο, τότε, στο πρώτο μας κλάμα. Σκέφτομαι γι’ αυτή την πρώτη κραυγή και αναρωτιέμαι. Ήταν μόνο η ανάγκη για τροφή , ή και η ανάγκη για ύπαρξη; Μήπως τελικά είχαμε περισσότερη ανάγκη από την ανταπόκριση της μητέρας σ’ αυτό το πρώτο μας κλάμα, ώστε να νιώσουμε πως προσδιοριζόμαστε; Είμαστε; Υπάρχουμε; Όταν ένα παιδί νιώσει πως υπάρχει, είναι αποδεκτό, ανήκει κάπου, τότε ξεκινά και η ελευθερία του. Από τις ρίζες ακόμη. Μόλις νιώσει αποδεκτό, τότε επιτρέπει στον εαυτό του να πεινάσει. Ξεκινώντας από την τροφή σε πρώιμο στάδιο και εν συνεχεία στην πνευματική εξέλιξή του, στην τόσο παρεξηγημένη πείνα της παιδείας. Στόχος είναι, να δημιουργήσουμε ένα ασφαλές περιβάλλον, μέσα από στοχευμένα θεατρικά , μουσικά , εικαστικά παιχνίδια, στο οποίο το παιδί να μπορεί να “Είναι’. Και μόλις το παιδί νιώσει ελεύθερο, τότε συμβαίνουν θαύματα! Στο ίδιο, στους γύρω του και κατ’ επέκτασιν στον κόσμο. Καληνύχτα Κεμάλ, αυτός ο κόσμος αλλάζει!

Συνέντευξη: Μαρία Καστανάρα (Lavart)

Φωτογραφίες: Άκης Ταχματζίδης (Lavart)


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:

Ελεονώρα Αϊβαζίδου

Απόφοιτος της δραματικής σχολής του Κ.Θ.Β.Ε. Με σπουδές κλασικής κιθάρας στο Ωδείο Βορείου Ελλάδος . Εργάζεται ως ηθοποιός από το 1999. Διετέλεσε μέλος του θεάτρου τέχνης Ακτίς Αελίου (2000-2009). Συνεργάστηκε σε θεατρικές παραγωγές με το Κ.Θ.Β.Ε., με το θέατρο τέχνης Ακτίς Αελίου, με το Μικρό Θέατρο, το Κρουστόφωνο κ.α. και με τους σκηνοθέτες Γ. Ρήγα, Θ. Μουμουλίδη, Γ. Εμμανουήλ, Ν. Σακαλίδη, Ε. Δημητροπούλου, Ε. Δημοπούλου κ.α. Ενδεικτικές παραστάσεις: « Ο Φάτσερ στις πόλεις» του Μπ. Μπρέχτ , «Ο κατα φαντασίαν ασθενής» του Μολιέρου, «η Μεταμόρφωση» του Φ. Κάφκα , «Υμπύ Τύραννος» των Α. Ζαρρύ και Π. Μάρκαρη , «Ξαφνικά πέρσι το καλοκαίρι» του Τ. Ουίλιαμς , «Διαδικασίες Διακανονισμού Διαφορών» του Δ. Δημητριάδη ,«Μακμπέθ» του Ου. Σαίξπηρ , «Η τριλογία της Μήδειας» του Χ. Μύλλερ , «Κεκλεισμένων των Θυρών» του Ζ. Π. Σάρτρ. Έχει σκηνοθετήσει τη μουσικοθεατρική παράσταση «Γρανάδα» και το θεατρικό έργο της Reza de Wet «Το Μαύρο Νερό», του οποίου έχει κάνει και τη μετάφραση.

Παρακολούθησε σεμινάρια υποκριτικής, κινησιολογίας, μουσικής και φωνητικής με τους: Σ. Σακκά, Ν. Ζούκα, Λ. Αγγουριδάκη, Φ. Μ. Λάζαρη, Σ. Μαυραγάνη, Π. Μιχαηλίδη, Sai Kijima, Θ. Τερζόπουλο κ.α.

Διδάσκει υποκριτική, αυτοσχεδιασμό, ορθοφωνία και θεατρικό τραγούδι από το 2000 σε θεατρικά εργαστήρια και δραματικές σχολές.

Έχει συνθέσει μουσική και τραγούδια για παραστάσεις και έχει μελοποιήσει ποιήματα των Κ. Καρυωτάκη, E. A. Poe, Dylan Thomas. Μέρος του μουσικού της έργου παρουσιάστηκε με τη μορφή μουσικής παράστασης με τίτλο «Ερωτόνειρο» και με την παράσταση “A dream within a dream”. Από το 2019 έχει το μουσικό σχήμα Eleonora Soreitis poetic quartet με δικές της συνθέσεις και τραγούδια.

Είναι ιδρυτικό μέλος του Eclipses group theater και ιδιοκτήτρια του εργαστηρίου θεάτρου OMNIA.

Στοιχεία επικοινωνίας:
+30 6997 165761
eleosoreitis@gmail.com
https://www.facebook.com/eleonora.soreitis

Ευανθία Σωφρονίδου

Ανώτερη επαγγελματική σχολή χορού του Δήμου Θεσσαλονίκης. Ανώτερη δραματική σχολή του Κ.Θ.Β.Ε. Μαθήματα μονωδίας στο Ωδείο Βορείου Ελλάδος. Γραφιστική Τ.Ε.Λ. Ευκλείδη. Συνεργάστηκε με τους σκηνοθέτες: P. Tiercy, Σ. Καρακάντζα, Ι. Μαρτζοπούλου, Ν. Σακαλίδη, Π. Μεταξόπουλο-ExAnimo, Τζαμαριά κ.α. Στο Κ.Θ.Β.Ε. όπου και εργάζεται με τους : Γ. Αναστασάκη, Γ.Ρήγα, Ν.Νικολάου, Π.Μιχαηλίδη, Ε.Θεοδώρου, Γ.Καλατζόπουλο, Β.Αρδίττη, Σ.Μιχαηλίδου, Ν.Ναουμίδη, Τ.Ράτζο, Σ.Χατζάκη, Ν.Κοντούρη, Γ.Καραντινάκη, C.Grauzinis, Φ.Μπαξεβάνη, Γ.Κωνσταντίνου, Ν.Χαραλάμπους, Ν.Αρμάο, Γ.Βούρο. Χόρεψε με τις ομάδες: ΕΞΙΣ, ΙΡΙΔΑ, ΕΜΜΕΛΕΙΑ, Dame Blanche, Β+6, Χοροθέατρο ΚΘΒΕ καθώς και σε αρκετές performances. Ως χορογράφος επιμελήθηκε την κίνηση σε παραστάσεις των DadaArt, Ακτίς Αελίου, Ούγκα Κλάρα, Άνθρωπος στη θάλασσα, Σχήμα Εκτός Άξονα (Φεστιβάλ Νέων και 46α Δημήτρια), Push your art company, Κ.Θ.Β.Ε. κ.α. Υπήρξε η βασική φωνή του συγκροτήματος ΝΑΝΟΙ κατά την περίοδο 1994-2000 όπου και κυκλοφόρησε το πρώτο cd τους με τίτλο ΛΙΝGUΑΦΩΝ. Στην πορεία έλαβε μέρος στη δισκογραφία με συμμετοχή στoυς: Σ.Νούκα, Γ.Αετόπουλο, Μάσκες, Ν.Ιωακειμίδη, Συλλογή Plus+Rec, The low batsos project. Σκηνοθέτησε τις παραστάσεις : ”Ιστορίες πείνας”, Κ+Μ και ”Πέτρες στις τσέπες του”. Έχει διδάξει κίνηση και θεατρική αγωγή σε σχολές χορού, Δήμους και θεατρικά εργαστήρια. Διδάσκει στην Ανώτερη Δραματική σχολή του Β.Διαμαντόπουλου. Παρακολούθησε σεμινάρια χορού-κίνησης, γιόγκα, υποκριτικής και φωνητικής με τους S.Miranda, O.Rontrigez, B.Cratty, L.Flashen, Y.Takei, A.Karpov, T.Tessen, T.Judelle, M.Wakamatsu, M.Iwana, S.Kijima, S.Petropoulou, Β.Λέτσου, R.Bryans, G.Glazunov, Θ.Τερζόπουλο, Σ.Σακκά, Ν.Ζούκα, Ν.Βάχλα, Δ.Κόκκινο.Από το 2000 έως σήμερα εκφωνεί ραδιοφωνικές διαφημίσεις και ντοκιμαντέρ. Συμμετείχε σε ταινίες μεγάλου και μικρού μήκους, video dance, video clip κ.α

Νόνικα Μαλκουτζή

Η Νόνικα Μαλκουτζή είναι ηθοποιός, τραγουδίστρια, δασκάλα φωνητικής αγωγής και εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού. Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη , όπου και μεγάλωσε. Είναι πτυχιούχος της Ανώτερης Σχολής Δραματικής Τέχνης «Ανδρέας Βουτσινάς» ως υπότροφος και του τμήματος «Τουριστικών επαγγελμάτων». Ως απόφοιτη του Μουσικού Γυμνασίου-Λυκείου παρακολούθησε μαθήματα κιθάρας, πιάνου, ταμπουρά, βυζαντινής μουσικής και υπήρξε ενεργό μέλος της χορωδίας του Μ.Σ.Θ, με συμμετοχές σε σημαντικά φεστιβάλ της Ελλάδας και του Παρισιού, έχοντας στο βιογραφικό τους, τους δίσκους «Ευ ηχείν» και «By the riverside». Το 2014 βραβεύτηκε στο 12th International Theatre Festival ‘Actor Of Europe’ με τη συμμετοχή στο έργο «Διαστροφή και άλλες κινήσεις για το τίποτα», ως Best Young Actor Of Europe ’. Θεατρικά και μουσικά έχει συνεργαστεί με το Κ.Θ.Β.Ε. , Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, θέατρο Αριστοτέλειον, θέατρο Αυλαία, μουσικό Γυάλινο θέατρο, Studio Vis Motrix, Μύλος Club, Stage, Βεντέτα, French keys, θέατρο Βεργίνα και σε διάφορα φεστιβάλ όπως: Φεστιβάλ Μονής Λαζαριστών, Παρά θιν’ αλός, Φεστιβάλ Ολύμπου, Κερκίνης κ.α. , με τους : Μ. Τόλη, Γ. Βούρο, Δ. Λαρεντζάκη, Κ. Αθυρίδη, Α. Δήμου, Θ. Κοροβίνη κ.α.Την καρδιά της έκλεψε το παιδικό θέατρο, όταν ακόμη φοιτήτρια, έλαβε χρέη εμψυχώτριας, στο παιδικό θεατρικό εργαστήρι της ανώτερης σχολής δραματικής τέχνης« Ανδρέα Βουτσινά». Έκτοτε, ξεκίνησε η επαγγελματική της πορεία, με πιο πρόσφατη, εκείνη του θεάτρου ‘Αριστοτέλειον’, όπου τα προηγούμενα τρία χρόνια είχε αναλάβει χρέη εμψυχώτριας και για τις τέσσερις θεατρικές ομάδες παιδιών. Έχει σκηνοθετήσει και διασκευάσει μαζί με τους συνεργάτες της έργα για παιδικό θέατρο όπως : ‘ Ο Σιμιγδαλένιος’ , ‘το Γλυκό τσαμπί σταφύλι’ , ‘η Ωραιότερη ιστορία του κόσμου’, ‘το Δέντρο που έδινε’, ‘το Κομμάτι που λείπει συναντά το μεγάλο Ο’, μονολόγους κ.α. Συγγραφικά, έχει υπογράψει δύο έργα, επίσης μαζί με τους συνεργάτες της, τα οποία διασκευάστηκαν για μουσικό θέατρο. Κινηματογραφικά, έχει πρωταγωνιστήσει σε ταινίες μικρού και μεγάλου μήκους ελληνικής, γαλλικής, ρωσικής και ρουμάνικης παραγωγής. Δισκογραφικά την συναντάμε στο δίσκο FM 100 / 30 χρόνια μαζί, με «Το παραμύθι της Ζωής μου» , στο «Σνουζ», «Στων Άγιων τα νερά» και στο δίσκο «Alexander The Great- RockOpera». Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με τους : Άρη Σερβετάλη, Τάκη Χρυσικάκο, Φάνη Μουρατίδη, Σίμο Κακάλα, Άκη Σακελλαρίου, Τάσο Νούσια, Φούλη Μπουντούρογλου, Μίρκα Παπακωνσταντίνου, Νίκο Λυγερό, Γιώργο Καραμίχο, Alice Condodina, Donatella Damato, Satareh Shahin, Ali Bayani, Merle Schiebergen, Netherlands, Karla Isidorou, Peter Uray, Hungary ,John Freeman Σήμερα, σπουδάζει ελληνική νοηματική γλώσσα, διανύοντας τον τρίτο κύκλο φοίτησής της ενώ παράλληλα παρακολουθεί μαθήματα κινησιολογίας Barre à Terre.

Υπεύθυνη εργαστηρίου OMNIA:

Ελεονώρα Αϊβαζίδου
Αμύντα 7 Τ.Κ. 54631 ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Τηλέφωνο: 6997 165761
omniatheater@gmail.com
https://omniatheater.blogspot.com/
https://www.facebook.com/Omniatheater18/

Μοιράσου το

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

YelloWizard.gr
YelloWizard.gr
YelloWizard.gr