Νέα εβδομάδα στο πανί, χωρίς πολλές εκπλήξεις, αλλά με προτάσεις που συνεχίζουν την κινηματογραφική ένταση που έφερε η πρώτη εβδομάδα του νέου έτους με το “Πράσινο Βιβλίο” και το “Βαποράκι”. Αυτή την εβδομάδα, ο Χαρούκι Μουρακάμι με τον “Φλεγόμενο Αχυρώνα” μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη, η παράνοια του Β’ΠΠ περνάει απο τις οθόνες, σε μια ιδιαίτερη αφήγηση, ενώ στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, εκτυλίσσεται ένα οικογενειακό δράμα για γερά νεύρα. Προσδεθείτε.
Το Παιχνίδι με τη Φωτιά/Burning
Ο Λι Γιονγκσού, ένας νεαρός που μόλις έχει χάσει τη δουλειά του, συναντά μετά απο χρόνια μια κοπέλα που έμενε στη γειτονιά του, τη Χαεμί. Αναπτύσσουν μια ιδιαίτερη σχέση, που παίρνει και ερωτικές διαστάσεις, ενώ λίγο πριν φύγει για το ταξίδι της, του ζητάει να ταΐζει τη γάτα της. Επιστρέφοντας, φέρνει μαζί της κι ένα μυστηριώδη φίλο της, το Μπέν, τον οποίο συστήνει στο Γιονγκσού. Σύντομα οι δυό τους αναπτύσσουν μια περίεργη επικοινωνία, καθώς ο Μπέν δεν ανοίγει τα χαρτιά του, ενόσω ο έρωτας κ η εμμονή του Γιονγκσού για τη Χαεμί φουντώνει. Η κλιμάκωση έρχεται με την εξαφάνιση της Χαεμί, κι ο Γιονγκσού, φτάνει στα άκρα. Στην κινηνατογραφική μεταφορά του “Φλεγόμενου Αχυρώνα” που υπογράφει συγγραφικά ο βραβευμένος Χαρούκι Μουρακάμι, ο Λί Τσάνγκ-ντόγκ, συνθέτει ένα θρίλερ που εξαντλείτην αντοχή του θεατή στις μεταβολές της θερμορκασίας δωματίου, όπου φαίνεται η μαεστρία του ως σκηνοθέτη. Με αριστοτεχνικό τρόπο, η ασφυκτική ατμόσφαιρα, κορυφώνεται μέσα απο το τέντωμα της σχέσης των πρωταγωνιστών και ξεσπά μέσα απο τον πανικό και τις σπασμωδικές τους κινήσεις – το αποτέλεσμα ευνοείται σημαντικά κι απο το άρτιο μοντάζ. Δε συγκέντρωσε άδικα την υψηλότερη βαθμολογία απο καταβολής του Φεστιβάλ των Καννών στο διαγωνιστικό τμήμα, ούτε βρίσκεται τυχαία στην τελική λίστα με τις προτάσεις για Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας. Είναι μια ταινία που αξίζει την προσοχή πού της δίνεται, και θα συζητηθεί αναλόγως μέσα στο κινηματογραφικό ’19.
Σκηνοθεσία: Λι Τσανγκ-ντογκ
Σενάριο: Οχ Τζουνμί, Λι Τσανγκ-ντονγκ
Πρωταγωνιστούν: Στίβεν Γιούν, Γιου Αχ-ιν, Τζουν Τζονγκ-σέο
Διάρκεια: 2 ώρες και 48 λεπτά
You are currently viewing a placeholder content from YouTube. To access the actual content, click the button below. Please note that doing so will share data with third-party providers.
Η Στολή του Λοχαγού/The Captain
Ο Ουιλι Χερολντ, Γερμανός στρατιώτης, αποφασίζει να λιποτακτήσει, όπως και πάρα πολλοί στρατιώτες στο μέτωπο, αφού η ήττα της Γερμανίας απο τους Συμμάχους λογίζεται πια δεδομένη, δυο εβδομάδες πρίν την επίσημη λήξη του πολέμου. Αντί λοιπόν να επιστρέψει στη διμοιρία του, διαφεύγει μέσα απο το δάσος κι ενώ παράλληλα τον καταδιώκουν συνάδελφοι του των SS, εκείνος ανακαλύπτει μέσα σε ένα αυτοκίνητο, τη στολή, τα παππούτσια και το παλτό ενός λοχαγού. Στην προαπάθεια του να ζεσταθεί, τα φοράει, και μεταμορφώνεται ως δια μαγείας, στο λοχαγό που βρέθηκε να υποκαθιστά. Υιοθετώντας (άθελα του 😉 τη συμπεριφορά του προκατόχου του, ο Χέρολντ, δημιουργεί το δικό του τάγμα, με το οποίο έρχεται τυχαία σε επαφή στο δάσος και πείθει πως είναι επιφορτισμένος με ειδική αποστολή, που του εμπιστεύτηκε ο Φύρερ. Αναλαμβάνοντας να “καθαρίσει” τα μετόπισθεν, ο Χέρολντ, ανακαλύπτει τον ανιμαλίστικο χαρακτήρα που κρύβει μέσα του. Βασισμένο σε μια αληθινή ιστορία, ο Σβένκε, εμπιστεύεται (ορθώς) το Μάξ Χουμπάχερ, με τη σχεδόν παιδική αφέλεια στο βλέμμα, να ενσαρκώσεο το ρόλο του Χέρολντ, δίνοντας μια καφκική διάσταση στην ενσάρκωση του, ενώ παράλληλα ο Φρέντεριχ Λάου (Το Κύμα), με τη στιβαρή ερμηνεία του, οδηγεί το θεατή στη μέθη που προκαλεί η ύπνωση της πειθήνιας συμπεριφοράς του χαρακτήρα του, αλλά και η μή διαπραγματεύσιμη πίστη στο σκοπό της εξουσίας. Η κινηματογράφιση σε λευκό και μαύρο, απογειώνει τη φωτογραφία της ταινίας, συντελώνταε σε ένα επιβλητικό αποτέλεσμα.
Σκηνοθεσία: Ρόμπερτ Σβένκε
Σενάριο: Ρόμπερτ Σβένκε
Πρωταγωνιστούν: Μαξ Χουμπάχερ, Φρέντεριχ Λάου, Μιλάν Πεσέλ, Αλεξάντερ Φέλινγκ
Διάρκεια: 2 ώρες και 18 λεπτά
You are currently viewing a placeholder content from YouTube. To access the actual content, click the button below. Please note that doing so will share data with third-party providers.
Η Επιστροφή του Μπέν/ Ben is Back
O 19χρονος Μπέν Μπάρνς, επιστρέφει στο σπίτι του, την Παραμονή των Χριστουγέννων, έχοντας περάσει ένα εύλογο διάστημα στην απεξάρτηση, και δείχνοντας αρκετά πιο υγιής. Η μητέρα του, Χόλι, χαίρεται για την παρουσία του εκεί, αλλά ανησυχεί για το αν είναι πραγματικά διατεθειμένος να ξεφύγει απο τον εθισμό του. Κατα το πρώτο κρίσιμο εικοσιτετράωρο, έρχονται στο φώς σκληρές αλήθειες για το Μπέν και τους ανοιχτούς λογαριασμούς του, δοκιμάζοντας τις αντοχές και την αγάπη της μητέρας του, η οποία αρνείται πεισματικά να τον εγκαταλείψει στα κυκλώματα με τα οποία έχει μπλέξει. Η ταινία του Πίτερ Χέτζες, ακολουθεί την ξέφρενη πορεία ενός νεαρού που ενσαρκώνει επαρκώς πιστευτά ο Λούκας Χέτζες, απο το ήρεμο οικογενειακό περιβάλλον, ως τα ντίλς που αναλαμβάνει σα βαποράκι για να ξεχρεώσει, ενώ το νήμα της πλοκής κρατά η Τζούλια Ρόμπερτς, που ως μητέρα του, ενσαρκώνει με ειλικρίνεια και σχεδόν αβίαστα το ρόλο της, κάνοντας την ερμηνεία της, ιδιαιτέρως φυσική. Η ταινία, έκανε την πρεμιέρα της στο Φεστιβάλ του Τορόντο, και συνεχίζει να δέχεται θετικές κριτικές απο τον τύπο – αξίζει ένα απόγευμα απο το χρόνο σας.
Σκηνοθεσία: Πίτερ Χέτζες
Σενάριο: Πίτερ Χέτζες
Πρωταγωνιστούν: Λούκας Χέτζες, Τζούλια Ρόμπερτς
Διάρκεια: 2 ώρες και 3 λεπτά
https://youtu.be/7DR9bJWd16c
Ακόμη, στους κινηματογράφους, θα προβληθούν και οι παρακάτω παραγωγές συμπεριλαμβανομένου κι ενός ελληνικού ντοκιμαντέρ:
Στο Σώμα της, του Ζαχαρία Μαυροειδή
Κάθε χρόνο, στο νότιο άκρο της Θηρασιάς στη Σαντορίνη, οι τελευταίοι “δεκαπεντάριδες” επιστρέφουν στα κελιά της ανενεργής Μονής της Κοίμησης της Θεοτόκου, και για δεκαπέντε ημέρες, προσεύχονται για την ανάπαυση των νεκρών και την υγεία των ζωντανών, ενώ παράλληλα ετοιμάζουν τη γιορτή του Δεκαπενταύγουστου στη Μονή, με φόντο την άλλη πλευρά του ηφαιστείου.
You are currently viewing a placeholder content from YouTube. To access the actual content, click the button below. Please note that doing so will share data with third-party providers.
Το Βράδυ που Έφαγε τα πάντα, του Ντομινίκ Ροσέρ
Ο Σαμ, μετά απο ένα φρενήρες βράδυ γεμάτο πάρτυ και αλκοόλ, έρχεται αντιμέτωπος με μια φρικτή πραγματικότητα: ένας στρατός απο αδηφάγα ζόμπι, έχει καταλάβει ολοκληρωτικά στο Παρίσι. Θεωρώντας πως είναι ο μόνος επιζών, οργανώνει την επιβίωση του μέσα στο κτήριο που βρίσκεται, και αναρωτιέται πόσο θα αντέξει στη σιωπή και τη μοναξιά. Όλα όμως ανατρέπονται όταν συνειδητοποιεί πως δεν είναι μόνος του.
You are currently viewing a placeholder content from YouTube. To access the actual content, click the button below. Please note that doing so will share data with third-party providers.