Θα είναι το 2020 μια καλή χρονιά για το μέσο των βιντεοπαιχνιδιών;
Η βιομηχανία των παιχνιδιών είναι μια από τις ταχέως αναπτυσσόμενες και αυτό φαίνεται από το γεγονός, ότι όλο και περισσότερες εταιρίες στρέφουν το βλέμμα τους προς αυτήν. Κατά επέκταση, οι τίτλοι που παρουσιάζονται κάθε χρόνο αυξάνονται δημιουργώντας ένα δίλημμα σε όσους, μη έχοντας την οικονομική δυνατότητα, προσπαθούν να αρκεστούν σε λίγους, αλλά ποιοτικούς τίτλους. Μέσα σε αυτό το χάος των αναμενόμενων τίτλων, εμείς στη Lavart, ξεχωρίσαμε 10, οι οποίοι πρόκειται να κυκλοφορήσουν μέσα στο 2020. Καθίστε αναπαυτικά και απολαύστε!
- Doom Eternal (20/3/2020)
Το Doom Eternal είναι ένα απλό παιχνίδι. Κρατώντας τη φόρμουλα από το original Doom και συνδυάζοντας την με τις εξελίξεις στα first person shooters, φαίνεται να κρατά αυτή την ισορροπία μεταξύ ξέφρενης δράσης και εξερεύνησης. Είμαστε έτοιμοι να ορμίσουμε για άλλη μια φορά σε αυτό το τοπίο της κόλασης που μας παρουσιάζεται και αν στην παραγωγή του τίτλου έχει προστεθεί η αγάπη και η φροντίδα που είχε το Doom 2016, θα μιλάμε για έναν πολύ διασκεδαστικό και εθιστικό τίτλο.
You are currently viewing a placeholder content from YouTube. To access the actual content, click the button below. Please note that doing so will share data with third-party providers.
- Half Life: Alyx (Μάρτιος 2020)
Όσοι δεν γνωρίζουν τη σειρά Half Life, να τονίσουμε ότι είναι μια από τις σειρές που προχώρησε το είδος τόσο των FPS, όσο και των βιντεοπαιχνιδιών γενικότερα, μπροστά. Με μια ιστορία που δεν βασίστηκε ποτέ σε cut scenes για να προχωρήσει και έχοντας γρίφους βασισμένους στη φυσική, ανέδειξε τον συνδυασμό φυσικής, τρόμου και εξωγήινης ζωής, μαζί με ένα εξαιρετικό σενάριο, που μας άφησε με το στόμα ανοιχτό. Το Half Life: Alyx βρίσκεται στην λίστα αυτή για δύο λόγους. Αρχικά, αποτελεί της συνέχεια μιας ιστορίας που έμεινε ανεκπλήρωτη εδώ και 12 χρόνια. Επιπροσθέτως, θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί το VR στο έπακρο και να το βγάλει από την εφηβική του κατάσταση. Θα καταφέρει να τιμήσει το μεγάλο όνομα που φέρει; Θα δούμε.
You are currently viewing a placeholder content from YouTube. To access the actual content, click the button below. Please note that doing so will share data with third-party providers.
- Resident Evil 3: Nemesis (3/4/2020)
Η Capcom με το RE:2 απέδειξε ότι όχι μόνο τα remake παιχνιδιών έχουν μια θέση στη σύγχρονη βιομηχανία του gaming, αλλά και ότι μπορούν να σταθούν ισάξια απέναντι στις νέες κυκλοφορίες. Το αν αυτό είναι καλό ή κακό και το τι δηλώνει είναι μια άλλη συζήτηση που δεν αλλάζει το γεγονός ότι η ποιότητα του προαναφερθέντος τίτλου είναι απαράμιλλη. Ξαναέφερε το survival horror στο προσκήνιο και η Capcom έχει πλέον την ευκαιρία να μας παρουσιάσει έναν καινούργιο τίτλο, βελτιωμένο σε σχέση με την αντίστοιχη κυκλοφορία του 1998, που τόσο πολύ χρειάζεται ένα ρετουσάρισμα. Αναμένουμε.
You are currently viewing a placeholder content from YouTube. To access the actual content, click the button below. Please note that doing so will share data with third-party providers.
- Final Fantasy VII: Remake (10/4/2020)
Να πω την αλήθεια δεν είχα ενθουσιαστεί με την ανακοίνωση αυτού του τίτλου. Θεωρώ την κυκλοφορία του 1997 ένα σημείο καμπή στη δημιουργία των βιντεοπαιχνιδιών και δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να ανταπεξέλθει ο τίτλος, ανανεωμένος, απέναντι στον ίδιο του τον θρύλο. Από την άλλη η SquareEnix κυκλοφόρησε ένα demo του παιχνιδιού και η γνώμη μου άλλαξε άρδην. Φαίνεται ότι έχει δοθεί φροντίδα σε κάθε λεπτομέρεια και αποτελεί ένα προϊόν αγάπης προς όλους αυτούς που θέλουν να ταξιδέψουν για άλλη μια φορά στον κόσμο της Midgard. Κατά τη γνώμη μου, η κυκλοφορία που ενέχει το μεγαλύτερο ρίσκο.
You are currently viewing a placeholder content from YouTube. To access the actual content, click the button below. Please note that doing so will share data with third-party providers.
- Ghost of Tsushima (Καλοκαίρι 2020)
H Sony για άλλη μια φορά επενδύει στα single player και ακόμα σημαντικότερα στις καινούργιες Ip (intellectual properties). Η δημιουργός Sucker Punch θα προσπαθήσει να μας εισάγει στην φαιουδαρχική Ιαπωνία, σε ένα πιστό ιστορικά περιβάλλον, χρησιμοποιώντας εικόνες και μεθόδους, παρμένες από τον μεγάλο δάσκαλο Akira Kurosawa. Το ρίσκο δε, μεγάλο καθώς θα είναι από τους τελευταίους αποκλειστικούς τίτλους του PS4, το οποίο φτάνει στο τέλος του, αναμένοντας την κυκλοφορία των κονσολών νέας γενιάς.
You are currently viewing a placeholder content from YouTube. To access the actual content, click the button below. Please note that doing so will share data with third-party providers.
- Cyberpunk 2077 (17/9/2020)
Μετά το Witcher 3, η CD Projekt Red αποφάσισε να εισέλθει στον κόσμο της cyberpunk αισθητικής και να προσπαθήσει να δώσει μια ανεπανάληπτη RPG εμπειρία, ισάξια αυτής του πρώτου Deus Ex του 2000. Η αναμονή για τον τίτλο ήταν μεγάλη και έγινε τεράστια από τη στιγμή που ανακοινώθηκε, ότι μέσα στο παιχνίδι θα συμμετέχει ο αξιαγάπητος Keanu Reeves. Τα trailer που έχουμε δει, θαυμάσια προωθούν τα δυνατά σημεία του τίτλου και εμείς θα παρακολουθήσουμε, αν η εταιρεία κερδίσει το μεγάλο στοίχημα, καθώς αυτό είναι το πρώτο της παιχνίδι μετά τα Witcher. Kαι το πιο φιλόδοξο.
You are currently viewing a placeholder content from YouTube. To access the actual content, click the button below. Please note that doing so will share data with third-party providers.
- Psychonauts 2 (TBC 2020)
To πρώτο παιχνίδι της σειράς είναι ένα θαμμένο διαμάντι. Η ιστορία του έχει να κάνει με παιδάκια πράκτορες που μπαίνουν στο μυαλό του κόσμου για να συλλέξουν πληροφορίες. Όλα αυτά πριν το Inception. Η αισθητική του τίτλου είναι παιδική, αλλά ο ψυχισμός των ατόμων που μπαίνεις μέσα στο μυαλό τους, ξεδιπλώνεται εκλεπτυσμένα αποκαλύπτοντας ότι κάθε άνθρωπος είναι κάτι παραπάνω από αυτό που φαίνεται. Ελπίζουμε σε αυτήν τη δεύτερη ευκαιρία, ο τίτλος να πάρει τη δόξα που του αξίζει.
You are currently viewing a placeholder content from YouTube. To access the actual content, click the button below. Please note that doing so will share data with third-party providers.
- Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 (TBC 2020)
Μια συνέχεια που μας ήρθε από το πουθενά. Ο πρώτος τίτλος που κυκλοφόρησε μέσα στο 2004, είχε την ατυχία αν και εξαιρετικός να μην πετύχει σε πωλήσεις. Αποτέλεσμα αυτού ήταν το κλείσιμο της εταιρείας που το κυκλοφόρησε, Troika games. Παρόλα αυτά, το κοινό των παιχτών συνέχιζε να το στηρίζει με υλικό για το παιχνίδι να κυκλοφορεί μέχρι και σήμερα. Αν διατηρηθεί το εξαίσιο γράψιμο που είχε το πρώτο παιχνίδι και βελτιωθούν πολλά από τα χαρακτηριστικά που λειτουργούσαν λίγο άγαρμπα, θα μιλάμε για την έκπληξη της χρονιάς.
You are currently viewing a placeholder content from YouTube. To access the actual content, click the button below. Please note that doing so will share data with third-party providers.
- Little Nightmares II (TBC 2020)
O αλληγορικός κόσμος του The Maw τρόμαξε πολλούς παίχτες και τους έκανε να νιώσουν άβολα στην προσπάθεια τους να σώσουν αυτό το μυστήριο κοριτσάκι με το όνομα «6». Οι αλληγορίες δεν σταματούν εδώ, με τη συνέχεια του τίτλου να δημιουργεί περισσότερα ερωτήματα από αυτά που απαντά. Ο κόσμος του Little Nightmares όμως δεν είναι τόσο κόσμος επεξηγήσεων, όσο ένας κόσμος ανασφάλειας και παραλληλισμών. Αναμένουμε να δούμε τη συνέχεια αυτού του ταξιδιού που ξεκίνησε μέσα σε μια βαλίτσα, σε ένα πλοίο.
You are currently viewing a placeholder content from YouTube. To access the actual content, click the button below. Please note that doing so will share data with third-party providers.
- The Last of Us Part II (29/5/2020)
Η Naughty Dog δεν θα επέστρεφε στο μαγικό κόσμο του Last of Us αν δεν υπήρχε μια ιστορία να ειπωθεί. Αυτό φανερώνει την ωριμότητα που περιμένουμε να έχει αυτή η συνέχεια. Το στοίχημα είναι μεγάλο. Πως καταφέρνεις να εξελίξεις ένα παιχνίδι που πλέον η φήμη του προηγείται του ίδιου; Η απάντηση της Naughty Dog φαίνεται απλή, με επίκεντρο τους χαρακτήρες, για τους οποίους λέγεται η ιστορία. Σε επίπεδο μηχανισμών φαίνεται μια προσπάθεια για τον επαναπροσδιορισμό του survival αλλά και του stealth είδους, με στοιχεία, όπως η ύπαρξη σχέσεων μεταξύ των αντιπάλων μιας ομάδας. Σίγουρα ότι έχουμε δει μέχρι στιγμής φαίνεται καλό. Αλλά το φαίνεσθαι με το είναι έχουν μεγάλη απόσταση.
You are currently viewing a placeholder content from YouTube. To access the actual content, click the button below. Please note that doing so will share data with third-party providers.
Κλείνοντας, είναι πολύ εύκολο να χαθούμε μέσα στον πανικό των κυκλοφοριών, αλλά είναι ακόμα ευκολότερο να κλειστούμε μέσα στις προσδοκίες που έχουμε οι ίδιοι δημιουργήσει για έναν αγαπημένο μας τίτλο. Εδώ βρίσκεται και η παγίδα. Δεν έχει κανείς χρέος να μας δώσει ένα προϊόν τέχνης που να ανταποκρίνεται σε εμάς καθ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση των απαιτήσεων μας, παρά μόνο, έχει το καθήκον να ακολουθήσει τις δικές του καλλιτεχνικές ανησυχίες και μέσω αυτών, να μας παρουσιάσει ένα έργο. Όταν το δέσιμο με ένα έργο τέχνης ή έναν δημιουργό εξελίσσεται, κακώς, σε οπαδισμό, τότε δεν μπορούμε να ευχαριστηθούμε ποτέ και με τίποτα.
Κείμενο: Γιάννης Σαρρής (Lavart)