Κάτοικοι της περιοχής εκφράζουν δυσαρέσκεια για το γεγονός ότι δεν υπήρξε καμία ενημέρωση εκ μέρους του ΟΑΣΘ για τη ματαίωση δρομολογίων του 22.
Τον Ιούλιο του 2018 είχε συμβεί για πρώτη φορά, μια λεωφορειακή γραμμή του ΟΑΣΘ να τεθεί εκτός λειτουργίας για ένα ολόκληρο 24ωρο επειδή όλα τα λεωφορεία τα οποία δρομολογούνται σε αυτήν ήταν χαλασμένα. Επρόκειτο για τη γραμμή Νο 22 η οποία εξυπηρετεί την περιοχή της Άνω Πόλης. Μετά σχεδόν τρία και πλέον χρόνια, η ιστορία επαναλήφθηκε τις τελευταίες μέρες καθώς κανένα από τα προγραμματισμένα δρομολόγια της ίδιας γραμμής δεν εκτελέσθηκε. Ο λόγος είναι ότι και τα τρία μικρολεωφορεία 14 θέσεων τα οποία χρησιμοποιούνται στη συγκεκριμένη γραμμή είναι εκτός λειτουργίας. Τα δύο εξ αυτών είναι παροπλισμένα εδώ και μήνες, λόγω βλαβών, παρότι είναι μικρής σχετικά ηλικίας και το τρίτο που απέμεινε για να εκτελεί τα δρομολόγια, έχει αποσυρθεί για την καθιερωμένη συντήρηση.
Το γεγονός έχει προκαλέσει την αγανάκτηση του επιβατικού κοινού το οποίο εξυπηρετείται από τη συγκεκριμένη γραμμή. Πολλοί κάτοικοι της περιοχής αναγκάζονται να χρησιμοποιήσουν άλλες, γειτονικές λεωφορειακές γραμμές, προκειμένου να μετακινηθούν, υφιστάμενοι όμως αρκετή ταλαιπωρία καθώς είναι υποχρεωμένοι να διανύσουν σημαντικές αποστάσεις με τα πόδια. Πρόκειται, δε, στην πλειονότητά τους για ηλικιωμένους, γεγονός που, σε συνδυασμό με την επιδείνωση των κλιματολογικών συνθηκών, καθιστά ακόμη μεγαλύτερη την ταλαιπωρία τους. Επιπλέον, οι κάτοικοι της περιοχής εκφράζουν δυσαρέσκεια για το γεγονός ότι δεν υπήρξε καμία ενημέρωση εκ μέρους του ΟΑΣΘ για τη ματαίωση των δρομολογίων, ούτε φυσικά για το πότε προβλέπεται η επαναλειτουργία της λεωφορειακής γραμμής.
Ενημέρωση για το θέμα δεν είχε όμως ούτε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ. Ο Γιώργος Σκόδρας αφού επικοινώνησε με τις αρμόδιες διευθύνσεις του Οργανισμού και ενημερώθηκε για την κατάσταση, δήλωσε ότι έδωσε εντολή να προχωρήσει αμέσως η μίσθωση μικρών οχημάτων, έως εννέα θέσεων ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο, να μένει χωρίς οχήματα για μέρες, η συγκεκριμένη λεωφορειακή γραμμή.
Σημειώνεται πως δεδομένου ότι τα λεωφορεία της συγκεκριμένης γραμμής είναι μικρά, λίγων θέσεων, προκειμένου να μπορούν να κυκλοφορούν στα στενά της Άνω Πόλης, δεν υπάρχει η δυνατότητα να αντικατασταθούν από λεωφορεία άλλης γραμμής.
Ωστόσο, προκαλεί εντύπωση και ερωτήματα το γεγονός ότι δύο από τα τρία οχήματα της γραμμής παραμένουν παροπλισμένα εδώ και πολύ καιρό, παρότι δεν είναι μεγάλης ηλικίας.
Η Θεσσαλονίκη μέσα στις πόλεις που κινδυνεύουν να «πνιγούν»! (ΒΙΝΤΕΟ)
Ουδείς είναι σε θέση να ενημερώσει για το είδος και τη σοβαρότητα της βλάβης που κρατά καθηλωμένα τα μικρολεωφορεία, ούτε φυσικά για το χρόνο αποκατάστασης, ώστε να επιστρέψουν στους δρόμους. Επιπλέον, για την ορθή λειτουργία της γραμμής και την πραγματοποίηση του συνόλου των δρομολογίων απαιτούνται τουλάχιστον δύο οχήματα, γι’ αυτό και, ακόμη και με το ένα όχημα που είχε απομείνει τον τελευταίο καιρό στη συγκεκριμένη γραμμή, η εξυπηρέτηση ήταν εξαιρετικά πλημμελής.