Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Ρέιτσελ Ζέγκλερ

Disney: Η Ρέιτσελ Ζέγκλερ είναι η πιο αντιπαθητική Χιονάτη όλων των εποχών! – ΒΙΝΤΕΟ

Η Ρέιτσελ Ζέγκλερ χαρακτήρισε τη κλασική Χιονάτη της Disney ανατριχιαστική ενώ θα την υποδυθεί

Η Ρέιτσελ Ζέγκλερ πρωταγωνιστεί σε αρκετά βίντεο στο διαδίκτυο, όπου μιλάει αρνητικά για την κλασική ταινία «Χιονάτη» με αποτέλεσμα οι θαυμαστές των ταινιών να μη θέλουν να τη δουν να ενσαρκώνει τον αγαπητό χαρακτήρα του πασίγνωστου παραμυθιού.

Οι θαυμαστές της Disney καταφέρονται εναντίον της Ρέιτσελ Ζέγκλερ , η οποία θα πρωταγωνιστήσει στο νέο ριμέικ της Χιονάτης, αφού άσκησε αρνητική κριτική στο αρχικό κλασικό έργο, χαρακτηρίζοντάς το «ανατριχιαστικό και παράξενο». “Είναι μια κινούμενη καταστροφή δημοσίων σχέσεων για την Disney“.

Η Disney έχει υποστεί ζημίες ύψους περίπου 900 εκατομμυρίων δολαρίων στις οκτώ πιο πρόσφατες ταινίες της, μια ανησυχητική τάση που στοχεύει να αντιστρέψει με την επερχόμενη κυκλοφορία της  ταινίας Χιονάτη τον Μάρτιο του 2024.

H Χιονάτη, η πολιτική ορθότητα και οι 7 νάνοι που δε θα δούμε

Δείτε τα σχετικά βίντεο όπου μιλάει για τη νέα ταινία της Χιονάτης:

 

You are currently viewing a placeholder content from YouTube. To access the actual content, click the button below. Please note that doing so will share data with third-party providers.

More Information

 

You are currently viewing a placeholder content from YouTube. To access the actual content, click the button below. Please note that doing so will share data with third-party providers.

More Information

You are currently viewing a placeholder content from YouTube. To access the actual content, click the button below. Please note that doing so will share data with third-party providers.

More Information

Ωστόσο, η ειδικός σε θέματα branding, Carla Speight προειδοποιεί ότι η ταινία αυτή μπορεί να επιδεινώσει τις υπάρχουσες προκλήσεις της Disney. Επισημαίνει συγκεκριμένα τα σχόλια που έκανε η ηθοποιός Ρέιτσελ Ζέγκλερ , η οποία υποδύεται τη Χιονάτη,  έχουν τη δυνατότητα να αποξενώσουν τους μακροχρόνιους θαυμαστές του franchise. Σύμφωνα με την ανάλυση της Speight, οι αρχικές ταινίες με πριγκίπισσες της Disney τηρούσαν παραδοσιακές αξίες. Τώρα, όμως, η Disney φαίνεται να έχει πέσει στην παγίδα να ταλαντεύεται στο αντίθετο άκρο, επιχειρώντας να μεταδώσει δυναμικά και φορτισμένα μηνύματα με το πρόσχημα της ενδυνάμωσης.

Στο παρελθόν, οι ηθοποιοί της Disney ήταν έμπειροι στην εκπαίδευση στα μέσα ενημέρωσης και είχαν επίγνωση του αντίκτυπου των λόγων τους. Τηρούσαν τα βασικά μηνύματα σχετικά με τις ταινίες, αποφεύγοντας να εκφράζουν προσωπικές απόψεις κατά τη διάρκεια των προωθητικών ενεργειών. Η Speight υπογραμμίζει τη σημασία της προσεκτικής διαχείρισης του τρόπου με τον οποίο απεικονίζεται η Χιονάτη και της ρύθμισης του τι λένε οι ηθοποιοί γι’ αυτήν στο μέλλον. Τονίζει ότι η επανάληψη των ίδιων λαθών και το να επιτραπεί στους ηθοποιούς να εκφράσουν προσωπικές απόψεις, ιδιαίτερα αρνητικές, κατά τη διάρκεια των προωθητικών ενεργειών θα μπορούσε να επηρεάσει σημαντικά τις πωλήσεις εισιτηρίων.

Οι ανησυχίες της Speight πηγάζουν από τα σχόλια που έκανε η Ρέιτσελ Ζέγκλερ το Σαββατοκύριακο, όπου επέκρινε την απεικόνιση της ερωτικής ιστορίας μεταξύ της Χιονάτης και του πρίγκιπα στην ταινία του 1937. Η Ζέγκλερ υπογράμμισε την εστίαση σε μια ερωτική ιστορία με έναν χαρακτήρα που επιδίδεται σε συμπεριφορά καταδίωξης. Τα σχόλια της Ρέιτσελ Ζέγκλερ  πρότειναν μια νέα κατεύθυνση για την ταινία, η οποία υποβαθμίζει την ερωτική ιστορία και αψηφά τις υποθέσεις σχετικά με τον ρόλο του Πρίγκιπα. Επίσης υποτίμησε τις επιθυμίες της κλασικής Χιονάτης και χαρακτήρισε την ταινία ανατριχιαστική και παράξενη.

Η ταινία παρεκκλίνει επίσης με την επιλογή μη νάνων ως Επτά Νάνους, μια απόφαση που η Disney δικαιολογεί ως τρόπο αποφυγής προσβλητικών στερεοτύπων. Το στούντιο θα αναφέρεται μάλιστα στους χαρακτήρες ως “μαγικά πλάσματα” για να αποφύγει τους «προβληματικούς» συνειρμούς .(;)

Ενώ η ταινία έχει προγραμματιστεί να κάνει πρεμιέρα στις 22 Μαρτίου 2024, η Disney αντιμετωπίζει την πρόκληση του κατά πόσο θα διατηρηθεί η τάση των καταναλωτών να μποϊκοτάρουν εταιρείες που συνδέονται με αντιλαϊκά πολιτικά μηνύματα, γνωστή ως “Bud Lighting”. Εκτός από τις σημαντικές απώλειες από την απόρριψη των ταινιών της Disney από τους θεατές των κινηματογράφων, το έτος 2023 παρατηρήθηκε επίσης πτώση της αγοραίας αξίας της Bud Light και της Target λόγω των πολιτικών και κοινωνικών μηνυμάτων τους.

Οι χαρακτήρες της Disney μέσα από το πρίσμα του Tim Burton

Μοιράσου το

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

YelloWizard.gr
YelloWizard.gr
YelloWizard.gr