Bradley Cooper – «Maestro»: Η μύτη του γνωστού ηθοποιού έγινε αφορμή για να υποστεί cancel. Τα Όρκ της πολιτικής ορθότητας ξεκίνησαν ομαδική επίθεση στον γνωστό ηθοποιό, καθώς χρησιμοποίησε προσθετική μύτη για την απεικόνιση της ζωής ενός Εβραίου καλλιτέχνη.
Ο Bradley Cooper υπερασπίστηκε τη μεταμφίεση του στο Maestro και ευτυχώς, οι απόγονοι του Leonard Bernstein τον υπερασπίστηκαν μετά το αρνητικό κύμα κριτικής που δέχθηκε ο ηθοποιός. Σε επίσημη δήλωσή τους, οι Jamie, Alexander και Nina Bernstein εξέφρασαν ότι ο πατέρας τους ήταν γνωστός για την ιδιαίτερη μύτη του και διαπίστωσαν ότι γίνονται προσπάθειες να μειωθεί το κύρος του Cooper άδικα. Εξέφρασαν τη συμφωνία τους για τη χρήση μακιγιάζ από τον Cooper για να τονίσει το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό και υπογράμμισαν την πεποίθησή τους ότι ο πατέρας τους θα συμφωνούσε.
Αποκάλυψαν ότι ο Cooper τους είχε εμπλέξει καθ’ όλη τη διάρκεια του αξιοσημείωτου ταξιδιού του στη δημιουργία της ταινίας με επίκεντρο τον πατέρα τους. Εξέφρασαν την ανάγκη να μοιραστούν αυτή την εμπειρία με τον Cooper και περίμεναν με ανυπομονησία την παγκόσμια αποκάλυψη της δημιουργικής του προσπάθειας.
Στο “Maestro”, ο Cooper συνεργάζεται με την Carey Mulligan σε μια συγκλονιστική αφήγηση που εμβαθύνει στο δεσμό του Bernstein με τη σύζυγό του, Felicia Montealegre. Ο Bernstein, γνωστός για τη σύνθεση του West Side Story και τη συσσώρευση 16 βραβείων Grammy στη λαμπρή καριέρα του, απεβίωσε το 1990.
Ένα διαφημιστικό τρέιλερ για την ταινία, ωστόσο, προκάλεσε αναστάτωση, καθώς ο Κούπερ έφερε μια εμφανώς ενισχυμένη μύτη, που απέχει από την πραγματική του.
You are currently viewing a placeholder content from YouTube. To access the actual content, click the button below. Please note that doing so will share data with third-party providers.
H Χιονάτη, η πολιτική ορθότητα και οι 7 νάνοι που δε θα δούμε
Bradley Cooper – «Maestro»: Η πολιτική ορθότητα φόρεσε τα καλά της
Αναρτήσεις στο Instagram από αντίθετες φωνές, όπως αυτή του Oberman, έθεσαν ερωτήματα σχετικά με την επιλογή του Cooper έναντι ενός Εβραίου ηθοποιού που θα μπορούσε να ενστερνιστεί αυθεντικά τον ρόλο. Ο ισχυρισμός είναι ότι η ερμηνεία του Κούπερ θα πρέπει να είναι εξαιρετική και αρκετά αυθεντική ώστε να υπερβαίνει την τροποποιημένη εμφάνισή του. Οι επικρίσεις για την επιλογή του Κούπερ δεν περιορίζονται μόνο στον Oberman- ο Daniel Fienberg, επικεφαλής κριτικός τηλεόρασης στο The Hollywood Reporter, πήγε στο Twitter νωρίτερα μέσα στο έτος για να εκφράσει την ανησυχία του, χαρακτηρίζοντάς την “προβληματική”.
Παρόμοιες αντιρρήσεις προέκυψαν με αφορμή τον Σίλιαν Μέρφι, έναν μη Εβραίο ηθοποιό, που υποδύθηκε τον Εβραίο πυρηνικό φυσικό Ρόμπερτ Οπενχάιμερ. ( Και εδώ βρήκαν πρόβλημα)
Ο David Baddiel επέκρινε τέτοιες αποφάσεις διανομής ως “αυτάρεσκες” και ευθυγραμμισμένες με την “εβραϊκή διαγραφή” – Jewish erasure.” . Ο ισχυρισμός του έχει τις ρίζες του στην ιδέα ότι αυτή η προσέγγιση της διανομής υπονομεύει την ορατότητα της εβραϊκής ταυτότητας στην αφήγηση.
Απαντώντας στη διαμάχη, ο Bradley Cooper έκανε μια ανάρτηση στην πλατφόρμα “X”, υποστηρίζοντας την καλλιτεχνική άδεια των ηθοποιών να ενσαρκώνουν τους χαρακτήρες τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αναγνώρισε τη δική του εβραϊκή κληρονομιά, τονίζοντας την ποικιλομορφία εντός της εβραϊκής κοινότητας και υποστηρίζοντας μια ανοιχτόμυαλη προσέγγιση στην καλλιτεχνική αναπαράστασή του.