“Jasmine, you come along
and take me to where I feel like”
Η Natasha Khan, ήτοι Bat For Lashes, είναι μία από τις πιο υποτιμημένες Βρετανίδες μουσικούς της σύγχρονης ποπ σκηνής. Μπορεί να φταίει το σιωπηλό της προφίλ, η αποστασιοποιημένη σχέση της με τα media, ακόμη και το ιδιαίτερο μουσικό της στυλ που δεν συναντά τους κομφορμισμούς της εμπορικής ποπ κουλτούρας. Παρόλα αυτά, κάθε της μελωδία και κάθε της στίχος είναι μια αντανάκλαση του περίπλοκου και πολυδιάστατου χαρακτήρα της, που άλλοτε πλανάται ανάμεσα σε γαμήλια ευτυχία και πάθος (βλ. δίσκο “Bride” 2016) και άλλοτε μεταξύ χωρισμού, ζήλειας και πόνου (“The Haunted Man” 2012).
To κορίτσι με την βαθειά έμπνευση και την έντονα καλλιτεχνική προσωπικότητα κυκλοφόρησε προ δύο μηνών το τελευταίο της album με τίτλο Lost Girls, έναν δίσκο ωδή στη σκοτεινή ποπ μουσική της δεκαετίας του ’80. Από εκεί έρχεται και το τραγούδι που ξεχώρισα για αυτήν την εβδομάδα στη Lavart, το “Jasmine“, επηρεασμένο από ονόματα όπως Cyndi Lauper και Bananarama. Ωστόσο, στο κουπλέ γίνεται εμφανές και το πόση επιρροή άσκησε στην Khan η μουσική της Madonna από την εκπληκτική εκείνη δεκαετία. Έντονα synth και electropop ενορχήστρωση καθιστούν το “Jasmine” ένα από τα δυνατότερα κομμάτια της Bat for Lashes. Πρόκειται για μια ωδή σε μια γυναίκα ονόματι Jasmine, η οποία κυκλοφορεί τα βράδια και δολοφονεί άντρες στα νεκροταφεία. Πόσο πιο cringe μπορεί να γίνει;
Ακούστε εδώ το “Jasmine”:
You are currently viewing a placeholder content from YouTube. To access the actual content, click the button below. Please note that doing so will share data with third-party providers.