Στο Karen’s Diner ο πελάτης όχι μόνο δεν έχει δίκιο για τίποτα, αλλά ό,τι και αν πει το προσωπικό πραγματικά δεν ενδιαφέρεται.
To Karen’s Diner είναι μεν, εστιατόριο -που άνοιξε στο Σίδνεϊ- αλλά ενδεχομένως να είναι η μόνη επιχείρηση στην οποία όχι μόνο δεν έχει πάντα δίκιο ο πελάτης, αλλά πριν περάσει οποιοσδήποτε στα ενδότερα πρέπει να γνωρίζει ότι “μισούμε τις καλές υπηρεσίες. Βάλτε μας 1 στην αξιολόγηση. Το προσωπικό μας είναι αγενές, οι τρόποι μας ανύπαρκτοι και είναι το τέλειο μέρος για τις Κάρεν όλου του κόσμου να εκτονώσουν το θυμό και την απογοήτευση που νιώθουν για τον κόσμο. Σας ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕ να ζητήσετε τον μάνατζερ”.
Είναι χρήσιμο να ξέρετε πως το Κάρεν έχει γίνει viral όρος αναφοράς σε προνομιούχες γυναίκες της μεσαίας τάξης, που λατρεύουν να διαμαρτύρονται.
“Διαμαρτυρηθείτε όσο θέλετε, δεν μας ενδιαφέρει”
Όπως μπορείτε να διαβάσετε στην επίσημη ιστοσελίδα “θα σας υποδεχθούν και θα σας σερβίρουν αγενείς σερβιτόροι, οι οποίοι θα περιμένουν ως αντάλλαγμα να δώσετε ό,τι έχετε κατά την παραμονή σας στο εστιατόριο. Είναι ένα μέρος όπου μπορείτε να διαμαρτυρηθείτε, μέχρι να έλθουν οι αγελάδες στο σπίτι σας, γιατί κυριολεκτικά δεν μας ενδιαφέρει”. Όπως εξηγούν το προσωπικό πληρώνεται για να συμπεριφέρεται με αντιεπαγγελματικό τρόπο -είναι δηλαδή, μέρος της δουλειάς τους να ακούν τα παράπονα των πελατών.
Μπορείτε να περιμένετε καλό φαγητό, καλή διασκέδαση και μια γευστική εμπειρία που δεν είχατε ποτέ άλλοτε. Ενημερώστε μας αν έχετε τα γενέθλια σας ή αν σας λένε Κάρεν και σε ό,τι έχετε ιερό, μην ζητήσετε να μιλήσετε στον μάνατζερ. Υστερόγραφο: αν το όνομα σας όντως, είναι Κάρεν θα σας προσφέρουμε δωρεάν ποτά. Φέρτε την ταυτότητα σας”.