Αμφιβάλλω εάν γνωρίζαμε τι σημαίνει η λέξη «σφετερίστρια» πριν προβληθεί αυτή η σαπουνόπερα στην ελληνική τηλεόραση στη δεκαετία του 1990. Όχι ότι γνωρίζαμε τι σημαίνει και ο αληθινός μεξικάνικος τίτλος της “La Usurpadora”…
Δύο πανομοιότυπες δίδυμες αδερφές που χωρίστηκαν κατά τη γέννηση ξανασμίγουν. Η μία πήγε σε πλούσια οικογένεια και μας βγήκε πονηρή και κακιά, ενώ η άλλη, μεγαλώνοντας σε μια φτωχή μεξικάνικη οικογένεια, είναι ψυχούλα και γλυκιά.
Πάολα ή Παολίνα;
Η κακιά μπλέκει σε κάτι περίπλοκες καταστάσεις και προτείνει στην καλόκαρδη αδερφή της να πάρει τη θέση της στην έπαυλη, όπου μένει. Κάτι σαν την αλλαγή προσώπων στο «Είσαι το ταίρι μου» δηλαδή – αλλά καμία σχέση.
Τι ήταν αυτό που τραβούσε σαν μέλι το κοινό της Παολίνα;
Αρχικά, η ηθοποιός Gabriela Spanic ήταν πολύ καλή, δραματική και συμπαθητική. Γεννήθηκε στη Βενεζουέλα. Μια όμορφη παρουσία που συνδύαζε καλλιτεχνικό ταλέντο. Στο ρόλο της ως κακιά, ενσάρκωνε μια μοιραία γυναίκα με αέρα πρωταγωνίστριας. Ταυτόχρονα, ο ρόλος της καλόκαρδης την έκανε να μοιάζει πραγματικά με το κορίτσι της διπλανής πόρτας.
Δεύτερον, πώς μπορούσες να χάσεις σειρά με τον Fernando Colunga, το αντρικό sex symbol της εποχής! Στη σειρά, άκουγε στο όνομα Κάρλος Ντανιέλ <3. Ναι, ο ίδιος έπαιζε τον Λουίς Φερνάντο στην «Μαρία της Γειτονιάς» και τον Χοσέ Αρμάντο στην «Εσμεράλδα».
Τρίτον, το σενάριο ήταν πιασάρικο και η παραγωγή φαινόταν προσεγμένη, με πανέμορφα σκηνικά και ωραία πλάνα σε εξωτερικούς χώρους. Το σενάριο είχε αρκετές εναλλαγές και σε κρατούσε σε αγωνία και στο κλασσικό δίπολο: μίσος για την κακιά και αγωνία για να νικήσει το καλό. Η σειρά είχε όλες τις προϋποθέσεις, για να σκίσει.
Αν έχεις φάει αυτά τα γαριδάκια, ήσουν ψαγμένο τυπάκι!
Ήταν τόσο μεγάλη η απήχηση της σειράς, που μια ελληνική εταιρεία σνακ – η Tottis (ποιότις) έχουμε την εντύπωση – είχε λανσάρει γαριδάκια με τη φωτογραφία της σφετερίστριας στα περίπτερα. Δυστυχώς, δεν υπάρχει φωτογραφικό ντοκουμέντο, μα ζει στις καρδιές μας.
Πριν 2-3 χρόνια, οι τρεις βασικοί πρωταγωνιστές της σειράς βρέθηκαν σε εκδήλωση και μοιράστηκαν με το κοινό μια αναμνηστική φωτογραφία.
Δεν το αρνείται κανείς. Σάρωναν τις τηλεθεάσεις οι καλές λατινοαμερικάνικες σειρές όσο κράτησε η μόδα τους στην Ελλάδα. Και δεν ήταν λίγα τα χρόνια…
Πηγή: διαδικτυακή έρευνα
Κείμενο: Εύη Διακουμή (Lavart)